20091008

::aku,haikal dan telefon tin::

hohoho..suddenly teringat kenangan lama dan kawan lama.haikal.pe yg da jadik kat dia ye?im wondering.hhuuhu..rasa cam nak sangat jumpa ngan dia.tanya kaba dia.pe dia wat skang nie.bla..bla..bla...siyes rindu gile nak jumpa haikal.cane la ak nak contact ngan si haikal neyh.

heyh.si angah.kau watpe skang a?da kawen blm?bpe anak kau ada hah?ahahhaha..rindu kau la bodo.tapikan nanti jumpa sah malu2 kan kita??

ingat kisah dating d ipoh parade yang cam haram.kau bawak geng2 kau.ak bawak kakak aku.bukan dating pon.lepak2 makan kat foodcourt.bosan2 balik rumah.amende ntah.ahahaha. setiap kali puasa ak mest ingat kau.kau bagi kad raya ada bunyik2 yang cam annoying gile bila bukak tapi paling cool zaman tu.g dating kat simpang empat dekat ngan rumah ak.ak penah call uma kau then adik kau paling kecik angkat bole tanya lak kan aku laki ke pompuan..terkesima kejap.ahhahhaha.sengal oh.

penah g rumah kau tapi segan nak mampus masuk.duduk lua even nyamuk nga sedap belasah darah ak wat santapan malam ak redha kan aje.pastu kau kua, kita sembang2 then kau masuk sebab malu adik2 kau tengok kat tingkap rumah..ahahahha.sungguhla budak2 an time tu..naif gile.ahahahha..dan mak aku kalau jumpa kau kat rumah kawan kau yg dekat dengan rumah aku tu mesti nak panggik kau"anak cik yan"..aku mesti da segan2 terus bla..and dak2 kelas ak penah sebar rumour cakap kita penah pakai talifon tin wat cakap-cakap dari dapur ke dapur.ada ke patut.ape la kan??

ak pon tatau nape ak teringat kat kau skang after a years we didnt contact each other.yelah.pas spm terus lost contact.ak pindah rumah.even no tipon rumah kau pon ak da tak ingat.ahahha..ak akan terus ingat kau sebagai kawan pertama yang ak dapat masa mula-mula pindah ipoh.thanx weyh for the memories.being ur friend was a wonderfl thing.=]

No comments: