20100301

::dilarang melarang::


rules and regulation are created to bind people but without implementation its such a waste.



::kdt to google..and owner::


see..this what i mean:))

ps:think twice before you talk..before you act..and it will save you:))





13 comments:

Melz said...

dorang dah buat tak nampak kot tanda tuh :| ermm

ayeen:) said...

ahaha..kan??ishh..teruk

ashraf said...

walk the talk.

ayeen:) said...

ayap:ahahaha..talk to the hand:P

widda_me said...

mungkin kena tulis sila buang sampah kowt

Hailey Francis Thomas Goitom said...

ntah diorg tuh....papan tanda je cantek...

ayeen:) said...

widda:agaknyelah kan..reverse psikologi..len kali kene tulis "sila lah buang sampah serta anak anda di sini sebanyak mungkin" bahahaha

hailey:ahaha..papan yang cantik jangan sangka tiada sampah:))

Maya Ayam said...

aku pernah jumpa satu signboard.."saya kurang ajar itu sebab saya buang sampah di sini"..lebih kurang macam tu..

ayeen:) said...

ahahaha..itu memang kurang ajar..

ZooL said...

dimana ada tanda jgn buang sampah, maka disitu la ada sampah..huhuhu

ayeen:) said...

ahaha tu lah pasal.lain kali letak je signboard cani kan...

"jangan tak buang sampah di sini"

zulhilmi bdk blur said...

pencinta alam gak ko ek..
hihi

ayeen:) said...

ahahaa..mestila do..aku sayangkan alam dengan binatang juga:))