20120828

::hidup indie katanye::

assalamualaikum wbt...
 
eyh..eyh..eyh..rasa rasa nya masih belum terlambat untuk daku mengucapkan "Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahirn dan Batin" kepada rakan rakan dan taulan.eheh.dengan ini, daku ingin mengambil kesempatan dalam kesempitan waktu yang terluang ini untuk memohon ampun dan maaf seandainya terkasar bahasa..eyh tulisan lah di ruangan ini..
 
sebenarnya, sepatutnya hari itu lagi entri ini ditulis.akan tetapi akibat sedikit kesilapan teknikal maka nya satu entri pun tidak berjaya diposkan di dalam blog ini.akibat menanggung kecewa dan amarah yang amat sangat, aku bertekad untuk tidak menggunakan perkhidmatan ia lagi.huh.
 
jadinya, entri kali ini aku pun tidak tahu mahu tulis apaan.*baca:mengeluh*
 
oh.okay.dapat satu.aherherherherherherhher*maaf.aku terikutikut budaya gelak di twitter.gitu*
 
uh.uh.uh.*baca:clearthroat*
 
aku sudah berpindah ke bandar baru.jauh dari kota.kebisingan.keributan.kesesakan.keganjilan.dan segala macam ke....an lagi lah yang berkaitan dengan bandar metropolitan kuala lumpur.yeah.dan.aku hidup sendiri..dan.susah juga rupanya mahu hidup secara indie ini.perit weyh perit!!
 
gilak tahu.semua benda kau kena beli sendiri.pakai duet sendiri.memamng gaji habes secara pukal kat rumah tu sajork..naya.
 
tapi..tapi..aku happy.terima kasih atas peluang yang diberikan.dan aku tidak akan pernah menyesal berpindah ke sini.kerana bahagia aku ada di sini.ececeh..ayat derama sangat..
 
okaylah..aku sebenarnya tidak tahu mahu bebel apaan.jadi merepek yang bukan bukan.aherherherherher..oppsss..:D
 
kthxbai.

No comments: