20120429

::mari main layang-layang::

assalamualaikum wbt..

selamat pagi ahad semuanya..pastinya ramai blogger-blogger di luar sana sedang gigih mengemaskini segala maklumat sedari keluarya berita mengenai BERSIH 3.0 sehingga sekarang..dan pastinya ku bukan salah seorang daripadanya..yang pastinya saya tidak mahu sentuh langsung mengenai BERSIH.kerana saya sendiri tidak pasti apa yang diperjuangkan oleh mereka.pullstop.tinggalkan mereka-mereka yang BERSIH itu..

hari ini.seperti hari-hari cuti yang lain.lemau.fikiran tidak selari dengan perbuatan.mata masih kejang memandang dinding dan kadang kala syiling.ditemani t-ara, saya mengemas segala yang perlu dikemas.ruang kosong masih kosong..haish..apa lagi yang perlu diisi?keliru.

saya sebenarnya berasa diri sendiri agak kurang ajar.bermain tarik tali.padahal itu semua tidak perlu saya lakukan.tetapi mengapa diri ini masih ingin menguji kesabaran?bukanlah sesuatu yang wajar untuk dilakukan..sekiranya terbongkar bisa melukakan sekeping hati seorang insan.haish..saya.tolonglah berhenti bermain api.nanti rentung hangus tidak bersisa lagi..

oh.ini adalah masa yang sesuai untuk mencuba lilin dari ikea.yeah.saya sedang runsing bukan??mari cuba..:)

ps:mahu peha kurus, tetapi bagaimana??

::angrybird vs pirate::
taman layang-layang
kepong

No comments: