20101104

::mandi pantai yukkkkk::

assalamualaikum wbt dan selamat bercuti semua..

hai semua..sudah lama saya tidak mengepos sesuatu ke dalam ruangan ini.terlalu banyak perkara yang ingin saya sampaikan kepada anda tetapi bagaimana mungkin kerana saya tidak punya masa yang khusus untuk menyempurnakan hajat di hati.

ahahahaha.saya bukanlah seperti  seorang perdana menteri yang sibuk ke sana ke mari melayani ceritera rakyat jelata.saya cuma seorang buruh kasar yang kerjanya hari hari melayani telatah dan kerenah para pelanggan yang terkadang sangat mencabar mental dan fizikal.sungguh.kehidupan saya bisa haru biru apabila memikirkan soal mereka.

oh ya.sempena dengan sambutan hari deepavali yang bakal tiba tiak lama lagi saya ingin mengucapkan 
"SELAMAT HARI DEEPAVALI" 
kepada seluruh warga malaysia yang merayakan perayaan tersebut.semoga hari hari yang mendatang membawa sejuta rahmat dan kebahagiaan buat kita semua.amin.

okay.bai semua:))

ps:banyak cerita.tapi lain kali cerita.okay:PP

1 comment:

ZooL.Ahmad said...

hohohoho....cess..
pening byk sgt saiz ye yg busy sgt tu :p