20100603

::20 hari mencari duet poket::

yeah.after several days of working hard to earn a penny..now im retired already.resign from the old job and become jobless.its an easy job.just fake your smile.bluff a bit.and customer will pay..bahaha..seriously heaven but tired and get bored easily.

ermm..seriously, banyak benda yang aku belajar dari sini.banyak pengalaman hidup manusia-manusia lain yang aku kutip untuk jadi pedoman dan panduan hidup.dan yang paling penting..adalah skill aku berkomunikasi dengan perempuan perempuan telah meningkat.adalah satu pencapaian yang agak membanggakan bagi seorang aku.

20 hari yang sangat memenatkan tapi teruja terutama bila bekerja dengan kak vie.minah indon ni lawak dan bercita-cita tinggi.bagus dan aku menyokong beliau sampai terikut-ikut membuat bende-bende bodoh.ehe.menjual minyak dengan dia ni boleh sampai berjam-jam kalau takde pelanggan.memang best dengar cerita dia.kawan yang lain biasa-biasa saja.yang mahu sentiasa di depan.yang mahu boss nampak kerja dia.yang mahu berlagak bagus.yeah.itu biasa dan normal dalam kehidupan seharian sebagai manusia.pada aku, itu hal dan hak korang.lantaklah.janji aku kerja jalan cukup bulan dapat duet gaji sudeyh.

dan agak banyak juga rahsia-rahsia besar mereka yang aku pegang.gilak mereka ini percaya orang sembarangan..tapi bagusla kan.means orang percaya pada aku..eheh..yeah..cuma satu sahaja yang aku kureng dengan mereka ini.main jampi serapah segala.ala mahu berjaya tayah bomoh-bomoh segala la kan..yang penting kau kerja ikhlas, bagus, rendah diri mesti oke punye.mesti jadik kesayangan boss dan kawan-kawan segala.

hermm..asal macam boring je tulisan kali ni??mungkin sebab dah lama tak menulis jadi skill itu sudah lari kan..herm..ya iyalah..malas mahu menulis lagik.sudah macam taik ja ini.give up lah.

::kasik tampal sini gamba guwe bekerja::


ps: i pretend to work and they pretend to pay me:))


No comments: