20100419

::melangsaikan hutang tag::

since nak update tapi tatau pe nak update sebab malas nak mengarang cerita ceriti berkaitan dengan hidup yang tidak berapa nak terurus ini, aku ingin melangsaikan hutang piutang tag perempuan bernama echa ini..tengs echa tag ai.ahahah<-----poyo jah










1. 5 org yg hidup kat dunia ni yg korang tak boleh lupe?

  • parents
  • siblings
  • boyfriends 
  • Best Fucking Friends
  • relatives...
2. 5 benda yg korang sayang nak buang??
  • merchandise-yang orang kasik.sayang oh mahu buang
  • tiket wayang-tatau pesal pe collect
  • resit-segala jenis mak nenek resit aku simpan.kununlah nak buat penyata kewangan..penyata sampah sarap adalah..
  • masa-paling sayang nak buang.tu pasal selalu isi dengan bermain muka buku dan berbeloging..bahahahaha
  • buku-sayang sebab beli mahal.bazir ja kalau buangkan???
3. TIGA benda yg korang impikan akan jadi kenyataan satu hari nanti ?
  •  jadik anak yang solehah..:))
  • ada family, ada kerjaya, ada segalanya..
  • ada anak yang takan ikut perangai aku..
4. based on question 3,,why?? 
  •  sebab aku seorang anak..maka aku ingin jadik anak yang solehah..ececece:))
  • huish.semua orang nak ada famili..kerjaya yang best2 kan??samala dengan aku..
  • ahaha..yang ini harapan semoga anak tak ikut perangai aku.degil.jahat.susah nanti aku nak handle.kang aku tibai kang kene masuk jail lak sebab kes dera kan??

5. tyme bukak lappy website pe yg selalu korunk buka dulu??

 
ukm jaring:)..ini adalah wajib oke!

6. 5 org yg korang nak tagged.
sape-sape nak buat amek jelah.kosser aku nak tag2 orang ni..nak-nak skang masing2 nga bizi ngan exam kan..

ps:kepada sesiapa yang tengah..sedang..akan..menduduki peperiksaan..selamat berperiksa ya kawan-kawan.all the best:)

2 comments:

widda_me said...

resit-segala jenis mak nenek resit aku simpan.kununlah nak buat penyata kewangan..penyata sampah sarap adalah..


sangat bendahari okkkkkkkk

ayeen:) said...

ahahha..adatla..nature of businessman gitu.hahaha..:))