20100425

::kenangan terindah 3tahun::


saya akan merindui semua aktiviti-aktiviti, kawan-kawan, pensyarah-pensyarah glamor, fakulti, dectar, panggung seni, tandas kegemaran, bilik kegemaran, blok kegemaran, tangga kenangan, tempat laluan jalan kaki ke dectar, ke fakulti, fssk, khutub khanah, tempat setadi kegemaran, bilik kelab KTR, studio dikir barat, tangga-tangga dan laluan-laluan dalam dectar, galeri seni, bengkel kayu abang asri, court basketball UO, fariz maju, bbb tomyam, kedai hijau,dan semua tempat yang saya selalu pergi membuangkan masa dan tenaga selama tiga tahun di sini.


saya pasti akan merindui momen-momen tersebut.pasti.rindu.terima kasih kepada mereka-mereka yang bersama-sama melakar momen tersebut dengan saya.menikmati setiap detik di sini sebagai pelajar.haru biru.tunggang langgang hidup.adalah detik terbaik untuk saya.terima kasih untuk mereka.

andai tersalah kata.terlanjur bicara.saya memohon maaf seadanya.halal yang mana terkurang atau terlebih.kerana saya hanya insan biasa.punya kekurangan dalam dirinya.terima kasih sekali lagi untuk semuanya.
::i was here::


ps: .heart2heart.man2man.face2face.roaaaarrrr:))

6 comments:

zulhilmi tempoyak said...

waaa...
tak sempat nk dating ngan ko...
waaaaa

irayani said...

ayeen:(
huhu...

cop..ape ko buat kt glnggng bsktbll uo 2??

Hailey Tereso Francis said...

ayat terakhir tu...I ingat, ok!

widda_me said...

jangan nak buat ayat2 sedih boleh x???

hilang macho gay macam kta....


p/s:merindui kamu juga..pasti!

ayeen:) said...

zul:ahahaha..dating??tape.nnt aku grad bagi bunga.ahah:))

yus:ala..jgnla sedih.aku pegi dari ukm je.bukan dari hidup kau.aku mengumpat do kat court tu.hhe:))

hoiley:of course la kau ingat.itukan dialog jin pokok ara:))

widda:ahaha..mak straight uols..ye.pasti merindui kamu juga adik ku:))

Anonymous said...

aahahhahaha..kau gilak