20100423

::kisah kami geng setadi library dan jugak huha sana sini::

hari ini hari jumaat.penghulu segala hari.hari yang paling saya gemari.eheh.bukan apa.esok kan cuti.jadi saya sangat senang hati.

selama seminggu ini.saya dan beberapa orang kawan megulangkaji.pelajaran kami.kan masih dalam mood peperiksaan lagi.jadi harus kuatkan hati.walaupun ilmu tidak jugak masuk-masuk dalam kepala otak kami.tapi kami tetap mencuba sampai mati.

setadi.setadi.dan terus setadi.sambil main itu ini..itulah macam mana mahu fokus ini.asyik ulit fesbuk kesayangan kami.oppppssss..fesbuk adalah nadi.tanpa beliau kami tiada ilham mahu setadi..kami lebihkan fesbuk dari setadi.kami harap kami tidak kantoi nanti.hihihihi..

tetapi..hari ini kami cuti.kami tidak setadi.sebab kawan kami ada kertas petang nanti.nama dia yus irayani.kami harap dia berjaya menjawab soalan yang di beri.kami senantiasa menyokong saudari.

baiklah saya rasa sampai di sini.sahaja untuk hari ini.saya mahu mandi.dan bersiram di bilik air yang digemari.kita jumpa lain kali.babaiiii..




.::inilah kami::.
::saya.lina.yus.farehul.jijah.dan zanna::


ps:bosan nya saya hari ini.rasa mahu tidur sahaja lagi..erkk..rasa tidak berpuas hati..dengan kadar ketiduran malam tadi..haish:(

5 comments:

irayani said...

huahuahuahua....dgn berkat sokongan dari saudari...aku berjaye menjawab td...sbb hanya borang omr utk d isi...so smue soalan terisi la..ngeh3...tq atas sokongan ini...bile kite nk setadi huhahuha lagi???

ayeen:) said...

ahahaha..disebabkan saudari ada exam ini hari..jadi kita tidak dapat berdiskusi..mahupun berhuhahuha sesuka suki..walaupun dalam library kita tetap tidak peduli.kita tetap bising macam dalam majlis tari menari..tapi takpe janji kita hepi..

ermm..tgklah.macammana nanti.mebi..esok kita berdiskusi sambil membuat onar lagi di dlam library.selamat deepavali yus irayani

suhaimisahree said...

aku xde pun dalam gambar..korang xmo geng aku ke>??>>

ayeen:) said...

ish..jgn berkata begitu bear.lu da bla awal time tu..nnt kita amek gamba sama2 eyh??

farehul said...

kesian bear..nanti kita amek gambar dua orang je.tayah ajak dak2 gila glam tu..kita pakai tudung sama2 okeyh-yoe