20100225

::buai laju-laju sampai cucur atap.dah tumbuh gigi bongsu pon tetap tak pandai baca kitab..apelah punya bengap aku ni::


peh.jemu kalau hidup berterusan begini.bagai tiada perubahan dalam graf kehidupan.haih.ingin juga merasa graf kehidupan mencerun tinggi dari kiri ke kanan.eyh.eyh.betul ke ni??ah lantaklah.yang penting ada unsur-unsur ekonomik di situ.heh.

aku tak paham.seriusnya tak paham dengan masalah aku yang satu ini.kenapa kalau tengah stadi payah bebenar nak concentrate??haish..sampai bila nak macam ni ja??adoiyai..kadok.oo..kadok..kau ni bikin aku susah hatilah. dan-dan ja nama diri tukar jadik kadok..

nah aku tampal contoh bende yang bukan-bukan aku buat time stadi tadi.nah pompuan bermisai tebal bermulot senget berambut pendek tapi tetap tak hensem macam rajnikanth..

::besar punya::

ps:bahahhaa..sekali tengok dah macam jantan dah...padahal pompuan ni..matilah aku kena marah ngan seseorang ni..

5 comments:

sayaBerd said...

aku pon xphm gak sbenany

ekeke

ayeen:) said...

haha.tu lah.guwe lagik tak paham

zulhilmi bdk blur said...

sjak ble ko bemisai..
haha

zulhilmi bdk blur said...

aku bkn dah komen ke..
haha

ayeen:) said...

zbb:bahahaa..sejak semalam aku bermisai tebal rekaan semata-mata:))

ps:kau dah komen.aku ja yg tak publish..bahahah~