20100207

::aktiviti piring hitam::

baru-baru ini bersama-sama kumpulan ke pangkor untuk misi menghitamkan lagi kulit yang sudah sedia sejak azali hitam.ahahha..sambil nyanyi-nyanyi lagu ikut rentak irama padang pasir..eyh.eyh.salah..nyanyi lagu inilah barisan kita.kami melangkah penuh bergaya menuju ke puduraya..

gila ah.pagi-pagi lagi dah terserempak dengan bekas ustaz yang mengajar kat kolej dulu.oke.main sembunyik-sembunyik jangan bagi ustaz nampak jap sambil tunggu si blac datang amek.segan oke.kalau time tu tengah ayu berbaju kurung pun mesti aku jerit-jerit panggil nama dia dah tapi masalahnya aku terlebih sangat sopan kan..so biar jelah.pastu masa nak naik bas pun beramazing race bagai kejar bas.

sampai je kat pudu pun satu hal jugak.perut mulah lah membuat tarian hawai dia.alahai.perut ku sayang ni memang tau.dah satu hal lagi nak bergegas ke tandas.sampai masa tade pulak nak memerut.ceh.hangen je..owh kat sana memang perut dilatih untuk menerima isi saja.buangnye tidak.sampai kena paksa bagai nak buang.kalau tak mahu membusung perut akukan..

tapi tak banyak aktiviti yang kami buat kat sana.lepak.makan.tido.main kad.carom.g pantai.tu jelah.hari kedua je yang gigih snorkeling.island tour bagai..cuab jugaklah teropong-teropong mat-mat saleh berbikini ke topless ke ape ke haram tiada.kalau ada pun tidaklah menghairahkan sangat.buang masa je tengok.eheh.


ini ada sedikit bingkisan untuk tatapan teman-teman dari aku di sini.ya.suka atau tidak kalian sama sekali tidak aku peduli.ya.seperti biasa ucapannya"pegi matilah":))


::tampal gambar di sana untuk tatapan korang::




ps:bahahaha...akhirnya jadik jugak menatang ni.suka.suka:))

4 comments:

bearu said...

haha..jadi gak eh..collage???pakat batch editing eh...

ayeen:) said...

ahaha.pakai combine.senang~

blac said...

ingtkn aktiviti piring itam ape la

ayeen:) said...

ahaaha.kau igt menatang pe??