20100112

::melewar..ooooOOOOOoooo..melewar::



lewat tengah hari kelmarin, menelefon ke handset emak..ya seperti biasa mengadu akan hal kelewatan biasiswa persekutuan kerajaan II..dan seperti biasa juga meminta jasa baik emak untuk memasukkan wang sara diri sementara waktu ini..nah..time tulah dengar suara si cilik melewar kesayangan sebok nak berebut hp dengan mak sampai setiap kali telefon mesti dia je yang nak bercakap..


l- lewar, a-aku


l: sape tu mak??wanis ke??nak cakap*terus rampas hp*
a: hi lewar.lewar watpe?
l: ni sape ni?wanis ke atam ke ateh ke?sape??
a: ni ateh lah.
l: oh.ateh.ateh watpe??
a:ateh tgh cakap dengan lewar lah ni.bila lewar nak datang bangi??
l:malamlah..eyh..sianglah.ateh skang ni siang ke malam?
a:sianglah.
l:okelah.aymaan datang sianglah.ateh.nanti aymaan datang teman ateh kat bangi.
a:bila lewar nak datang bangi?
l:sianglah.bape banyak nak cakap kali?
a:yelah.ateh tawulah nak datang siang.siang bila?
l:sianglah.bape banyak nak cakap kali?ateh ni.malaslah kawan ateh.boringlah cakap dengan ateh ni..
l:ateh.aymaan tak jadilah nak teman ateh dekat bangi.kalau suruh abang didie temankan ateh boleh tak?boleh tak boleh??
a:aaa??ateh nak lewar yang teman ateh...
l:ish..bencilah ateh ni..malas cakap lagi...


*bunyik hp kene baling..*



::aymaan melewar::



ps: dalam hati aku..peh jaga kau budak kecik.nanti aku balik rumah memang ak cocok bontot kau yang ada mongolian spot tu~

6 comments:

widda_me said...

hahahha..
apa ni!!!
kasi panas telinga wida jer cerita benda yang sama..

*balas balik..hahahhah*

ayeen:) said...

ahahaha..saje je sengaja wat kau panas telinga.aahahah~

protonian said...

macam menarik jerk kena baling nset..
hahahaahahha....

hahahaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahhahahahahaa

ayeen:) said...

ahaha..lama xblg hp sama2..terasa tau

Azelin M.Marz said...

rindu

ayeen:) said...

samalah.rindu gak