20100107

::belom cukup umur dah pandai dah wat hal::




eyh..eyh..tak sangka entry i dah cecah 203..peh..banyaknye even banyak lagi yang ada dalam peti simpanan i ni..eheh.. wawi..:))


ps:blog i masih belom baligh.tak cecah setahun pon lagi:))

6 comments:

Bet Juliet said...

kepo...kepoooo...=p

ayeen:) said...

ahahha..bialah.aku suka:))

prots said...

macam best jerk...

ko memang blogger tegar la.. ak baru 30 macam tu jerk.. :)

Respect la awak.. Awak memang best la

ayeen:) said...

ala..byk bunyik la kau ni mokk..ko mesti lagi banyak dri ak kan??ele..camla ak tatau.

protonian said...

ak baru 61.. ko memang hebat.. ak maner ader bunyi aper2 pun.. just menaip jerk.. tak kluar bunyik pun..

ko nie.. ngigau ker apo?

ayeen:) said...

ala..kau ketuk2 keyboard masa typing tu tak berbunyik ke??tipu gile..

ahahaa..kau yg ngigau~