20091102

::tapakaki::

kira-kira ada lebih kurang seminggu saja lagi baki masa untuk dihabiskan dengan berpoya-poya bersama kawan-kawan untuk semester ini.hanya ada satu saja lagi halangan sebelum boleh berpoya-poya secara serius.tapi takpe.masa yang diberikan sudah cukup untuk aku mempersiapkan diri menghadapi cabaran tersebut.heh.nanti kan saja kedatangan ku wahai HRM.yeah.9-11-09 bertempat di ketam.akan aku tamatkan riwayat mu.

herm..aku mesti merancang cuti yang ada dengan sebaik-baiknya mengikot kadar kos dan duet yang akan dibazirkan kepada aktiviti-aktiviti yang kurang berfaedah.ye.bukan tidak berfaedah. ada perbezaan ye di situ.pertama-tamanye mesti mencari mangsa untuk mendapatkan duet belanja sebab duet hasil cukai rakyat telah pon dibazirkan terlebih dahulu melayan kerenah kak pah yang mahu aku berbelanja mengikut nafsu kudanya.

selepas saja sesi soal jawab..eyh sesi jejak kasehan berlaku nanti.mungkin aku akan pulang ke sarang:) ta sabarnya mahu tunggu.

ps:jejak kaki ku kembali ke sana menjejak kaki mu kembali:)

3 comments:

widda_me said...

ayat sanagt puitis

ashraf said...

owh chef, mgapa perlu dituruti nafsu kudanya itu???

wajahhawhjhaad lmao!!!!!!

ayeen:) said...

wida:puitis kah??erkk..

ayap:ahah.sbb kuda dia kuat.nnt kuda dia tendang ak.ssh oo