20091102

::solila::




di suatu malam yang sunyi.pakmat jual topi.topinya koyak.pakmat jual tempoyak.tempoyaknya basi.pakmat jual nasi.nasinya enak.pakmat jual anak.anaknya hilang.pakmat jual gelang.gelangnya patah.patah jual getah.getahnya putus.pakmat terus mampus....






eyh..salah.salah.bukan nak cerita pasal lagu kegemaran pakmat yang akan jual anak bila nasi dia enak.ntah ape kaitan ntah.nak cerita.pasal dapat call baru tadi.hangat lagi.tapi tatau la kalau ianya adalah sejenis panggilan hangit.kisah bermula bilamana aku asek berbalas komen mengutuk si johan bersama seorang pemudi yang baru dikenali di laman sesawang mukabuku.alkisahnya:-


"semalam i call u,u ta answer.u kata u kua pegi dinner.u kata u kua dengan kawan u."(ianya adalah nada dering hp aku)


A:hello(suara cam biasa.agak pasa sandal)
c:cbdjfgdhvfdjfhudghdjvbdnjv h(berbual bahasa cina dengan aku bajet aku pahamla ape yang kau cakap)
A:erm..sorila.cant hear u.(saje mahu usik si caller)
c:sdjnhgfdghurghufbvjfbnjfb..
A:sori.speak louder lah.(sambil sengeh-sengeh)
c:sbfdhfdjgfvdhgrhdbvhdv
A:hoi.wrong numberlah.(da ta larat nak dengar dia bebel kat telinga pakai bahasa alien)
c:aaa??wrong number aa?soli a.soli.
A:aaa.oke.tape.len kali call lagi.boleh i maki u lagi.hak.hak.hak.(oke tu tipu)









::talking syht::

ps:selalu sangat orang salah dial nombor pastu tersambung kat nombor aku.pemes gile nombor aku.ahahahha





11 comments:

widda_me said...

hahahahahahaha...gila dashat..bahasa alien mmg akk cepat paham..

ayap said...

rsenye apek 2 nk jual biskut kot..jgn ar mrh die...hahaha

ayeen:) said...

wida:bukan cpt paham.pakar oke.ahhaa..

ayap:tp masalahnya dia bukan apek tapi amoi.ngee.cakap jerit2 sgh ta senonoh perangai.cam wida je.

ayap said...

hahaha...amoi 2 sawan...gile meroyan...mcm wida ar sket...

p/s sori wida..hahah

ayeen:) said...

ayap:ha.kan?bukan nak kutuk la tp kenyataan.ahhahha

widda_me said...

woi2...wah!!!!!
dgn mudahnya korang mengutuk i???
tau x nama rimba i basilisk maka mahu kena panahan mata basilisk?

ayeen:) said...

ahahhaa.kau basilik.tak macam pon.basilik kan lidah bercabang.kalau translate makna dia maka kau ni la rupa-rupanya lidang bercabang talam bermuka2 eyh??


gulp.pecah rahsia i...

widda_me said...

ala...........
akak!
nape gtau org wida ligdah bercabang!

wida ni basilisk lidah comel seperti kucing(erk???comel ker kucing?)

ayeen:) said...

ahaha.kau ni sah2 ada personality disorder.bek g spital cepat.

widda_me said...

tidak!..saya bukn org ituh bebeh

ayeen:) said...

tanak ngaku la tu.ahah~