20091012

::aku sori::

haih.sampai bila ya agaknya ak mahu berkeras kepala?sampai bila ya aku nak berdendam? sampai bila ya ak nak ikot jejak langkah mereka berdengki, berbusuk hati, berprasangka dengan diri?haih.ak pun tataulah.kadang hati ingin berbicara tapi minda terlebih racun. sudahnya ak tetap camtu jugak.selalu pikir bende yang tak penting.

Tuhan.Kau maafkanlah aku.atas kekhilafan aku.ak hambaMu yang tak pernah bersyukur dengan apa yang telah Kau berikan padaku.hanya Kau saja yang tahu apa yang terbaik buatku.hanya Kau yang tahu.

Tuhan.berikan ak kesempatan.memaafkan mereka dengan ikhlas.bukan salah mereka.tapi keadaan yang memaksa sementelah ak tak mahu memahaminya.ku pendamkan perasaan dendam.yang akhirnya aku jugak yang parah.aku jugak yang susah.

Tuhan.ku pohon padaMu.khabarkan pada mereka.yang aku sayang mereka.berikanlah mereka ketenangan.semoga mereka tidak jadi seperti ak.Kau selamatkanlah mereka di dunia dan akhirat Tuhan.


6 comments:

widda_me said...

kdg2 susah kan jadi berterus terang..kadang2 susah kalau menipu...

tu yang macam nak tipu kakak wida tapi tak boleh..hish!

terus terang wida lak yang marah

(xde kaitan tp sj nk kaitkan)

ayeen:) said...

ahahaha..
xpela.kau mmg camtu.
ak pahamlah~

widda_me said...

tq sbb paham

ayeen:) said...

welkam=]

ye.mmg ssh nak reveal pe yg kita rasa kt org len.ssh nak bg drg paham pe yg kita nak.tp kita tabole na jadik selfish sbb kita syg mereka~

prots said...

tu pasal,..
ak pun mintak maaf gaks la,..
takut sangat2,..

sowrrer

ayeen:) said...

sama arr weh.ak sori kalau ak d wat salah silap ngan kau gendut~