20090917

::raya sudah tiba::

entry terakhir sebelum cuti skola..ehem..ehem..saya tahu.esok lusa tulat..kita pasti akan berpisah..ye.setiap kali tibanya cuti.kita pasti berpisah.harap bukan untuk selamanyalah..tapi siapa tahu apa yang akan berlaku kan??saya doakan yang baek-baek saja untuk anda.

heh.pe merepek neyh.xdla.aku saje je.seminggu oh cuti kak pah kasik.mesti la digunakan dengan sebaek-baeknya.seminggu jugak lah blog, mukabuku, mespes, prenster bersawang.hahaha..bia kan..oh.laptop xbole berehat,kena bawak balik untuk tujuan esaimen.baekkan aku??bawak balik kje uma..heh.sape cakap baek?terpaksa kot.nanti naek da nak kne pikir sal presentation g.final g.bile masa aku nak berehat neyh?huh kak pah sila jawab.

semangat kental je nak balik cuti.yeah.bunda nantika kedatangan anak mu di pagi raya ya..saya mahu laksa kegemaran.laen-laen saya tanak.oh.jangan paksa saya balik kg.saya tanak.saya mahu menonton tb sepuas=puasnya.menikmati gosip percintaan murahan artis-artis mesia.bunda pahamkan??yes.i love u.

ps:oyeah.mari tido sume.esok mahu bangun pagi.kemas bilik sebelum bergerak pulang.yeay!
bilik agak bersepah seperti tongkang pecah di rompak lanun.hehehe..

1 comment:

Azelin M.Marz said...

shilaka lu!!
aku nyer ko buat buruk+lagik huduh
tp siyes ckp mcm byk nor benda kat page ang nmpk srabut siot..
hahaha((gelak setan))