20090810

::sumpah..i didnt know::

shyt..aku terlepas pandang sesuatu yang penting.asal la aku boleh lupa??cis..cis..cis..siyeshytla..ak mau mintak maaf weh.mane aku tau kau jadik camtu sebab aku..aiseh..ak telah memperbodohkan dan diperbodohkan oleh diri aku sendiri..adoyaii..cane la aku nak berhadapan dengan dia..i feel worse..

weh..im so sorry..didnt know that kau makan hati dengan ape yang berlaku antara kita.perkenalan yang kurang baik..i guess..shytla..siyes aku tade niat pon nak wat camtu kat kau..how i wish masa boleh undur balik..but aku dah terlanjur sayang ngan dia..and im depressed.rasa cam dri sangat selfish.

after all that happened to us..i wish that we can start it over again.shytt.really sorry for what happened..no wonderla if you hated me..i can take it.but please forgive me..wish one day we will sit down and have a deeper conversation with me.i really need to solve this matter.after all i cant sleep tightly.this sin will hunt me down.yet i really regret it.for what happened between us..

Tidak sukar untuk kumembaca hatimu...
bila mata lebih lantang bersuara...
apa kupercaya
dedaun mekar di pepohon
rupanya gugur di musim luruh...

Dalam diam cinta telah merubah hati
dalam diam persimpangan menanti..
bila berdampingan jalinan mesra tiada lagi
tiada sinar kasih menyinari

mungkin dirimu dah ada pengganti
yang mengukir senyuman hatimu dah dicuri
mungkin juga diriku sudah menyusahkan
tidak sempurna lagi..
apa itukah di hati

demi kasih kita...
katakanlah sayang...
hanya awan mendung yang kan menanti kita
tak guna berpura jika hati tawar
oh demi kasih kita...
ikhlaslah padaku..
masihkah punya ruang di sudut hatimu...
atau dah tertutup pintu di hatimu...
katakanku ingin tahu...
ingin tahu kerna masih sayangkanmu..

daku faham bibir enggan berbicara
mungkin tak sanggup lihat kukecewa
setelah sekian lama
impian dibina bersama
namun takdir punya kisah berbeza...

tak terbayang pedih rasa di hati
tak pernah kualami
tak bisa diubati
tanpamu di sisiku..
bagai hilang punca
kuhilang segalanya..
hanya kau yang ku cinta

cdt to:erra fazira-ingin tahu.

ps: sumpah aku xpenah tau dia amek berat sal aku lebeyh dari kau..sumpah aku xpenah ubah diri dia.sumpah aku xpenah doakan korang jao..sumpah perasaan bersalah tu xpenah kurang dari hati aku.sumpah aku sayang korang.

2 comments:

Anonymous said...

BILE AKU RASE KO SGT JIWANG UTK PERKATAAN BAHASA MELAYU ITU...

ayeen:) said...

eheheh..
utk perkataan bahasa melayu yang mane satu ye??
boleh quote kan x??

btw..siapa ini???