20090830

::i miss u guys::

bila aku undurkan masa sebentar untuk melihat ke belakang..wah..rupanya banyak juga bende yang aku dah tinggalkan jao2..suddently aku rasa rindu+terharu dengan apa yang aku dah pernah lalui selama hidup kat muka bumi nie..jap..jap..tolak lah masa kecik2..pe je yang aku tahu sal hidup ye tak??ye..aku rindu sangat-sanagt zaman dulu.dari zaman sekolah rendah sampaila zaman aku amek diploma kat melaka.aku rindu kat kawan-kawan lama..

yanti.nazihah.azman.farhana.lina.sawa.siti.nazirah.tengku.mai.--->
zmn skola d phg*empat yg dibold itu boleh kata geng2 femes kat skola rendah akula.xkawan ngn dak2 biasa..kami ni picisan je.heh*

yati.farah-d.farah-h.fazliana.zura.---->zmn skola ren kt ipoh
ayubekham.ita.fidah.dayah.dell.emma.--->men ren di ipoh
zam.zue.yoi.meme.ayoi.muni dan dak2 kelas sains 4.--->men atas jga di ipoh
liza.linda.asyidah.shima.mai.timah.shera.dak2 kpmm.--->dip kat mlk
dak2 yg pernah serumah dengan aku masa kat kpmm.


rindu mahu main tulis-tulis surat pastu passing time rehat.cerita tentang cikgu2,classmate ngan dak2 yang kita admire sama-sama.rindu nak berjanji mahu ponteng sekolah sama-sama.rindu mahu mengumpat cikgu2 terutamanya cikgu seram ngan cikgu haridantarikh.rindu nak wat-wat bizi jalankan tugas sebab xnak nama kene panggil dengan ketua kumpulan pastu kena jumpa ngn cikgu azlin.giler nak men basikal keje nak berjalan ke rumah orang je masing-masing.rindu nak berkelah kat longkang depan rumah hanita yang bile petang ramai je dak2 kecik men bola kat padang depan tu.rindu nak beradventure sama-sama merayap masuk rumah yang dalam proses pembinaan men cop2 rumah konon2 pemaju tengah wat untuk kita.berangan.rindu nak men ejek2 nama dak2 lagi esp kalisperi si ikan pari.giler sampai rumah dia kita pergi ejek nama dia.sanggup.rindu nak wat dajal kat budak2 yang kurang ajar cam gajendra sampai sanggup masukkan air asam jambu yang kita sume dah wat air basuh tangan ke dalam air teh dia.ahahhaha..rindu nak kena kan makcik yang jual bahulu kat taman perumahan sebab bahulu dia sangat sedap.siap berlakon sesi interview bagai untuk dapatkan bahulu percuma.ye.kita memang bijak.rindu mahu beli air soya atau lengkong ngn jambu 30sen kat pakcik van yang selalu parkir tepi pokok besar tempat budak2 laki hisap rokok tu.rindu mahu men teka-teki dan bergossip masa nak tunggu bas sekolah kat depan petronas.rindu nak berlarian di padang sekolah.men bola jaring.bola baling.bola tampar.hoki.badminton.rindu kat semua aktiviti yang aku pernah buat dengan semua kawan-kawan aku.

siyes.banyak kenangan.rindu sangat-sangat.xleh nak ungkap ngan kata-kata.ak dah banyak berubah.mebi.tapi aku tetap kawan yang korang kenal.masih tetap comot macam dulu-dulu.masih tetap dengan on-off bila bab bertudung nie.masih tetap bergelak sakan tanak berhenti.masih kekal dengan ketinggian 160cm xberubah dari form 3.*gile aku memang rendah.*tapi aku tetap ingat kat korang.even sekarang kita semua ada haluan hidup.ada komitmen masing-masing.

haih.aku rindu korang.ape yang korang wat sekarang ye?selain mengholoh kat katil.ye aku tahu sekarang memamng time tidor..eyh..korang xsahur ke???ah..tak kisahla kan..pe je yang korang wat..katne je korang berada.dengan siapa pun korang bersama.aku tetap doakan kebahagian korang.aku tetap doakan hubungan kita xkan putus.semoga hidup kita semua dilimpahi dengan rahmat dariNya.selamat bersahur semua.oke.ak mahu tidur.

ps:kalau kawen jangan lupa jemput aku.xkirala aku pergi ke tak.paham??

No comments: