20090607

::apart of me is them::



-mereka kawan-kawan aku.aku merindui mereka-

::aku::odah::
.makum.um.07.

::aku::mimi::
.kj.

::zue::ayubeckam::aku::
.ipoh.

::tompel::didie::johan::salim::
.kfc.kluangmall.

::aku::shima::lieza::asmisya::mai::
entrep presentation-kpm.06.

::aku::asmisya::
klcc.08

belakang ::arina::shera::
depan ::ikhsan::timah::didie::
lunch final year student-kpm.06

::aku::black::beruang::bali::
melaka-12.10.08

belakang ::redziz::
depan ::ain::aku::maya::eddy::
latihan sirah junjungan.
.istana budaya.mac.09

belakang ::lynda::shera::ina::
depan ::aku::timah::ika::
hari keluarga kelab boling.
kpm.06

::didie::lynda::aku::
klebang.06

::tingkatan 4 sains 4::
.smkppi.01.

::zul::mer::salim::yoi::chaoi::unknown::memer::epul::cheng::jamal::
::zam::azreen::liza::shiela::
.reunion.
(half budak2 kelas)

ps:maaf.kalau aku tak letak gamba korang.jangan terasa ye??korang tetap kawan-kawan aku.:]

12 comments:

widda_me said...

wida xde pn...terasa!

ayeen:) said...

la terasa ke wida??
meh la gamba.
aku letak.
oke?
dah.dah.
jgn nanges lagik.
buruk ah.

widda_me said...

xnk....klu ltak cm kak ayeen dipaksa...xyah letak...
wida pergi mmbawa diri , hati yg luka,hati yg pasrah dab hati yg lara...

ayeen:) said...

ele.
mau ke xmau nie??
aku ofer skali je.
nnt mau update g entry nie.
sbb d g membe yg aku xletak gamba.
ecece..
gedik a kau.

widda_me said...

xpela...xyh..

ayeen:) said...

ele.majok.
gedik lebey.

widda_me said...

ops!...i xgedik ek....

ayeen:) said...

ele.
aku yg punya blog.
ske aku ler nak cakap kau pe.
gedik ke.
sengal ke.
paham??

widda_me said...

x.....
wida xgedik..
wida baik

ayeen:) said...

ele.
dan2 ngaku baek.
werkk~

widda_me said...

lalalallalalalallalala

ayeen:) said...

nyanyi2 tu memang tanda2 org gedik wida.
wahahaha~