20090509

::selamat hari ibu..mak::

.aymaan ngn mak tersayang.


selamat hari ibu mak..

terima kasih kerana :- 
.lahirkan saya ke dunia ni.
.da 24 thn mak jaga saya.
.besarkan saya.
.bagi saya kasih sayang yang tidak berbelah bagi.
.24 thn saya hidup ngn bebelan mak..saya rindu yang ini
.bagi saya duet banje bila saya mintak..hehe..
.masak kan makanan feberet bila saya balik cuti.
.dan macam-macam lagik..

mak..

tak terbalas oleh saya jasa dan pengorbanan yang emak da lakukan untuk saya.walau macam mane pon life kite dulu, sekarang dan selama nya..saya tetap sayangkan mak.. saya tahu saya anak yang degil.jarang-jarang dengar cakap mak..selalu sangat dengki dan jeles ngn org len esp iwan n nooi..i know i always made the same mistake..but u always there to guide me..u always be there to love me..and as a dotter..saya selalu nak yang terbaik buat emak.saya nak mak hepi.. bahagia dengan kami anak-anak mak..walaupun kami selalu gadoh..walaupon kami wat mak menyampah ngn kedegilan kami..tapi mak tetap sayang kan kami.mak tetap jaga kami kan??

mak..

saya rindu sangat-sangat ngan mak..dua tiga minggu nie..saya selalu rasa sunyi.sepi.saya betol-betol perlukan mak..rindu nak manja-manja ngan mak..gurau-gurau ngan mak..mengayam ketupat ngan mak..jalan-jalan g kedai ngan mak..saya rindu abah jugak..da lama kan kita xg tengok abah??dulu kita selalu pergi tengok abah..kita berdua..mak ingat lagi tak??pagi-pagi kita pergi sana..sekarang kita da xwat sume tu..saya rindu sangat-sangat time kita satu fameli hepi. walaupun kita hidup susah..kita tetap hepi.kn mak??

mak..

saya mintak maaf kalau wat mak sedih.saya pun sedih jugak.dalam hidup nie saya cuma nak mak hidup bahagia dan hepi cam orang lain..saya doa kan Allah..agar beri saya peluang untuk bahagia kan mak..saya nak balas balik jasa dan pengorbanan yang mak ngn abah da lakukan untuk saya selama ini. saya berdoa agar saya diberi kesempatan itu..walaupun hanya untuk sekejap saja..saya janji ngan mak..saya sayangkan mak..

mak..

thank mak for being my mum..my coolest..my priceless..my everything..i beg for ur forgiveness mum for everything ive done before..saya bersyukur saya mempunya mak seperti anda..luf u sooo much.and abah as well..luf both of u..pray for ur hapiness.live long and prosper..


ps:buat ibu-ibu diseluruh dunia..wish u all "hepi mother's day"..u guys rock=)

6 comments:

didie said...

huhuhu..miss my mom too....

protonian said...

macam best jerk hari ibu nit,..


happy mother days...

ayeen:) said...

dd : erm..tu ah..rindu sgt2 kan??

ed : mmg best pon..wahahaha..tp xsebest star trek la..wakakak~

teuku kasawari said...

hehe.. muka mak ayeen sebijik mcm ayeen... hehe..
Happy Mother's day tuk bonda tengku and ur mom too... :)

Kiddouz Kiddoulicious said...

terharu.. huhuh

ayeen:) said...

red:hahaha..name pon mak kan??dr acuan yg sama kot aku dtg..wahhhahaa..

kiddouz:ehe..teharu??sama la..lama xterharu sama2..terasa..=B