20090516

::jalan gurney kiri bukan henry gurney::


*yawn*

busan.lembap.malas.letih.penat.mengantok.emosi bercampur baur.nak kua siyes malas.malas mau mandi.malas mau bergerak.malas.malas.malas.aah.aku memang pemalas.teruk kan??haih.cane nak kasik rajen ha??nape aku malas sangat nie??ekceli nak update blog pon malas.walhal banyak bende yang aku nak tulis.tapi.ntahlah.tunggulah.dulu.bia sampai mood aku rajen.baru aku update.cam kata didie.aku ms.moody.sume bende nak wat kena ada mood.baru jalan.kalau tidak.memang sesia je.=D

life is sucks.tapi kadang-kadang aku suka jadi aku.aku suka life aku.eventho cam sedikit membusankan.kalau hepi je pon busan gak kan??cam ayam tanpa kari..

da seminggu aku praktikal.keje so far so guwd*guwd la sebab aku datang wat bodo je..xd keje sangat..tapi penat cam nak mati..apesal ntah*siyesly..first day keje je aku da kena serangan migrain tahap dewa asura.gile ngan baju kurung.bilik panas tanpa aircond.sorang-sorang.aku rasa cam nak balik time-time tu gak.cam celaka.=C and jalan gurney sucks.busan.student hawt tiada.kalau ada bole gak a usha-usha..haih.makcik-makcik gerai yang jual tepi-tepi jalan tu pon tidak membangkitan keghairahan aku nak makan kat situ.hari-hari lauk yang sama ngan patern yang sama.xd perubahan langsung..hari tu aku makan sup dia ada semut.potong stim betol.siyes tak tipu. pas makan aku muntah.geli bodo.klik-klik di situ ada yang oke.adala yang xoke.cam unit aku terdiri daripada puan-puan yang garang.separa garang dan tidak garang.haih.masing-masing just wat hal sendiri.cuma kalau mahu menganyam ketupat sahaja baru nama aku dipanggil..bukan join sekali..suh wat keje la.cibai.cibai.cibai.seb baek TM xkasik elaun.kalau dia kasik sah-sah perot aku da kembong makan elaun  buta.*sigh*bilakah minggu kelapan akan menjelma ini??tolong aku sedang busan.

ps:okelah,babai.aku mahu keluar menghirup udara.mau menuntun star trek wat kali yang ke lapan belas.

owh ya..pesanan buat maya.redziz and eddy..cibai kasut yang korang sume berkenan dan paksa aku beli itu tidak dapat dipakai dengan jayanye.sebab dia membuatkan encek kaki aku berasa sakit.cant stand long enuff bile dipakai.sakit sial..sumpah sakit.so aku tinggalkan beliau di bawah meja ofis saja.sob.sob.

tambahan..aku mahu jual saja itu incik kasut.sebab sayang tak pakai.ada sape-sape mahu beli x?

No comments: