20090522

::aymaan tak fahamlah::

oke.jap.aku mau tarek napas.lelah jap.cam baru pas wat larian amal lak.haih.

kusut.serabot .otak aku skang.siyes aku pening bile pikir sal nie.ish..aku bukan suka-suki nak pikir sal nie.tapi dia lebey kurang cam pop-ups la..tetiba muncul.then hilang.kendian muncul kembali. watdafish??

asal bile laki/pompuan da putus ngn laki/pompuan diorang tu.then dia kawan ngn kawan laki/pompuan dia yang len.dan ex dia wat kawan laki/pompuan baru dia tu cam musuh.walhal kawan laki/pompuan kepada ex dia tadi tade anggap dia pape pon malahan siap nak berbuat baek lagik.tapi xmo diterima oleh si jejaka/gades bekas kekaseh kepada laki/pompuan ni?paham??tak paham??aah..aku pon tak paham.oke.nampak cam remeh temeh je bende alah ni kan.cam orang slalu cakap la.watpe mau pikir bende yang bukan masalah kita.tapi tu lah masalah aku.aku suke pikir bende yang bukan-bukan.lama-lama bole biol otak aku nie.

ps:sape-sape ada cite mau kongsi??bole share pengalaman kalau ada la.saja mau tau.:]

No comments: