20090426

::malas kawan part 2::

lai-laki : assalamualaikum cik adek..
               xjawab dosa tau??
pompuan : (jawab dalam hati)
laki-laki : eyh..sombongnye cik adek nie..mak saya bilang xbek tau sombong-sombong.nanti  cepat tua.da kerepot sok xd sape nak masuk minang.
pompuan: (still dalam hati) cam la aku nak kawen ngn kau, lahanat!!
laki-laki : eyh..pompuan ni.kau wat derk je aku tego eyh??kau igt kau bagos??punggung busok..                    hitam berkilat..kaki berkudis..kau igt aku nak sgt ke tego kau??                 
 kepala ketepi kale merahh...piiiirrrrrrrraaaaaaaaaahhhh!!
pompuan : (muka bengang..sambil tersipu-sipu malu..ramai org kot kat tmpt kejadian)
    *dalam hati beliau..cilaka kau jantan.da aku xlayan kau bising2 lak ye..sialan*


 anda pernah mengalami kejadian seperti ini??wahahah..aku pernah dow..kadang-kadang rasa cam nak maki je balik.cani "dah muka kau cam muka pecah rumah orang je..taraf-taraf pencurik ayam je..sapa nak layan kau??"..ha..amek kau kalau nak cakap camtu memang bole je...tapi takot lak kang dibantainye aku mampos..tu kalau bantai..kalau gangbang??naya je..xpasal je kenduri free diorang..haih..susah dow jadik pompuan..xtego kang kata sombong..jual mahal..tego kang dikatanya betina murahan..jalang..sundal...bohsia(jangan pilih jalan hitam)..bestu cane nak wat?? cakap sikit??

bagi kaum-kaum jantan yang budiman..eyh..please la wei..jangan la dok wat keje yang xberfaedah tu..pastu wat statement cam gampang..kalah mak hayam-mak hayam sume..cuba la korang bayangkan eyh..yang kena kacau tu makkorang(mak aku pernah kne ok kt ipoh..siyes horor)..kakak korang..adik korang..ha cane??cambest x??

bukan lagi
ps:budi bahasa/\ budaya kita..(betol x pepatah ini incik karam sigh walia??)

No comments: