20090416

::kasik aku mencarot sekejap::



aku nak mencarot banyak-banyak hari..pasal aku tengah hangen gile tahap dewa asura yang nak berperang ngan dewa murugan..(dalam hati dah carot macam-macam da)


@@#$%^&*()_)(*&^%$#@!!@#$%^&*()_+_)(*&^%$#@!~!@#$%^&*()_*PUKIMAK*JBV*CIBAI*XWEDCV *BABI*)FQWER*FUCK*TGYHU T%R^&*(OPOJB,*HANJENG*YBR$%%R^T&Y*U (UOIJUOP,s>*BABUN*TSW#@$%^&*()*GEMOK*NBVCXZQWEDR*TUA KUTUK*YUIO_(sebahagian hasil daripada kerja mencarot..urm..cam best je mencarot)


dah..malas pikir..nak tido xdapat.nak stadi malas.nak makan baru je lepas.nak berak xsampai seru lagik..ape lagik aku nak buat ni??

oi dewa murugan..mana kau pigi??tolong aku kasi rajin sikit..xpon kau jelah g jawab exam aku nanti..upah mintak ngn asura.dia kaya..

urm..malas bebel.bosan.bye-bye lah..

No comments: