20091230

::final countdown::

it's time to farewell you my friend and warm welcoming other friend of mine.thank you so much for take a good care of me and so the enjoyable yet unforgettable memories that we have along the path taken together..im gonna miss you and kinda excited to wait for new moment with new friend.


farewell 2009 and welcome 2010..:))
long life and happiness:))


ps:hanis zalikha sangat kiut bila dia cakap 'tua boo' :))

20091227

::l dont date stranger::

g: do you like her??
b:no.why?
g:nah.just asking:)
b:owh.no lah.she is my mate.nothing to worry lah.oke:)
g:yeah.i know.but its differ the way you look at her.do you like her??i mean "LIKE" her??
b:what??why you brought this matter??hahahhahhahah.silly you.no way i like her..:)
g:...........yeah..silly me*sigh..very long sigh*
b:what wrong with you dear??dont tell me you're jealous..ahahhahahha
b:*pause* do i hurt you??im so sorry..
b:erm..let me explain.oke.i admit im close with her.whenever i saw her..i see you in her.the way she address herself..just like you hun.
b:*continued* she just plain little girl which is so innocent on the outside but very strong inside..just like you.
g:owh.no wonder....lets go home.im tired.


ps:i just dont get it..do you??





::obama::

satu permulaan yang agak lembab saya kira.lemah.kaku.beku.jadi aku mahu meminta tolong kepada semua readers yang datang melawat di site yang tak seberapa ni..tolonglah click kat kotak tip's tu.im begging you guys..sebab i need the money.hahaa.nak rasa gak macamane jadik orang kaya hanya dengan menggunakan perkhidmatan nuffnang.kalau aku tak kaya macam mana dengan cita-cita aku nak ganti obama???


:))



::cubaan untuk menarik simpati::


::peraduan mari menyalak dan kita tengok sape lagi best..miahahahaa::


kenapa ye apabila kita melihat orang yang jauh lebih bagus dalam segala hal dari kita, kita akan cakap "ele.bole la.dia..bla..bla..bla" pernah tak kita melihat jauh ke belakang.melihat ke dalam diri kita.dan bertanya.kenapa ya kita tidak boleh jadik macam dia.



kenapa kita tidak berusaha untuk menjadi seperti apa yang kita nampak dalam diri orang lain? perlukah kita mengeluarkan suara-suara sumbang-mambang menempelak.menyalak sini sana. perlukah kita mendabik dada mengeluarkan istilah-istilah yang tidak enak hanya kerana kita DENGKI.IRI HATI.dengan mereka??selayaknya kita siapa untuk mencemuh dan menghina mereka hanya kerana mereka lebih dari kita dalam segala hal??kerana itu mereka dihukum kerana menurut kita mereka adalah salah dan kita adalah yang benar??


apakah kita mahu digelar jaguh menyalak dan lari bertempiaran bila dicabar??ahha.pelik kan budaya kita.kita atau budaya sebenarnya yang pelik??bukankah budaya dicipta oleh kita??di mana.siapa sebenarnya kita??

20091226

::miss beauty without the brain::

ahhahaa.totally lost.


nah layan lagu ni from bangles-eternal flame..






Close your eyes
Give me your hand, darlin'
Do you feel my heart beating
Do you understand
Do you feel the same
Or am I only dreaming
Is this burnin' an eternal flame

I believe
It's meant to be, darlin'
I watch you when you are sleeping
You belong with me
Do you feel the same
Or am I only dreaming
Is this burnin' an eternal flame

Say my name
Sun shines trough the rain
Of all life so lonely
And come and ease the pain
I don't wanna lose this feeling

Ooh

Call my name, call my name, call my name, call my name, call my name

Say my name
Sun shines trough the rain
Of all life so lonely
And come and ease the pain
I don't wanna lose this feeling

Ooh woo ooh

Close your eyes
Give me your hand, darlin'
Do you feel my heart beating
Do you understand
Do you feel the same
Am I only dreaming
Or is this burning an eternal flame

Close your eyes
Give me your hand, darlin'
Do you feel my heart beating
Do you understand
Do you feel the same
Or am I only dreaming
Or is this burning an eternal flame

Close your eyes
Give me your hand, darlin'
Do you feel my heart beating
Do you understand
Do you feel the same
Or am I only dreaming
Or is this burning an eternal flame 

::public enemy::

Maybe i shud stop talking..
maybe i shud stop promising..
so i cant break others heart anymore…


lonely.gloomy.yet.depress.totally out of mind.i am my worst enemy..totally uncool.yucks~


ps:owh time wrap.dush! 

::hampir saja terjebak::

owh.sungguh hebat penangan xmas.sesak sungguh..Y.E.S and people.like a twin.dush.dush.kelmarin bertemu janji bersama ruzaidee di times since dia dari kenari and aku pulak dari bangi.so sehala.senangla sikit.hajat di hati mahu menuntun avatar..ceh.filem termahal.ekceli takdelah suka sangat pon cite animasi macam tu.fake.boring. thx god full house.yes.yes.jadi memilih untuk menuntun MUALLAF saja.its good movie.really good.i love all the late Yasmin ahmad movies.and i adore her.so much.


muallaf


ps:rindu sangat!

20091224

::celaru::

to hell or to you??
if i do will it please you??
appreciate or just another comment from you??
still thinking of you..
and yet i dont know what to do..


ps:i love you~

20091222

::tssssssssssssssskkkkkkkkkkkk::

to do or not to do??sigh..what if......argh..cant decide..blur.again.long sigh.....

::tembak kasik mati::

::kalah dan mati::

heh.awal-awal dah berbulan madu bersama kawan-kawan ke metropoint kajang.mana la result masing-masing tak gempak.ahaha.siyes sejak menjejakkan kaki ke bumi bertuah milik UKM kebanggaan tapi tak berapa nak bangga sangatla ni, otak secara otomatik terus freeze.beku.tepu.tatau pesal.nak pulak bila daftar-daftar kolej je terus ada kelas jam sebelas.lagi haruk.bosan-bosan.masing-masing amek keputusan untuk mencairkan otak dengan bersukan di ampang superbowl.(yeke ni) lupa lak nama tempat boling tu.ah.lantaklah.pedulik habes ak. 


nah sebahagian gamba sebagai lampiran macam yang student slalu wat bile nak anta ketas keje kat lecturer.




















sekian terima kasih.


ps:ak kalah malam tadi.siot~

::mati pulak kau ni::

arghh.tension.balik-balik ukm je da di sambut dengan jenazah reput dalam bilik stor kepunyaan sape ntah.tiada tanda pengenalan diri semasa mangsa ditemui oleh beberapa manusia penghuni blok k4n.mungkin ianya milik sang tikus atau milik sang kucing yang mati bersalin..ntahlah..sadis sungguh.penuh ulat oke jenazah tersebut.mahu muntah ak menghidu haruman yang tak berapa nak harum.yuckie.


dah la meninggal depan barang-barang aku.habes sume barang tercemar dengan haruman milik beliau.haih.sesak nafas aku nak menghidunya.please la jpa.i need the money to buy febreze.sangat tidak enak bau yang ada dalam bilik ini.sumpah tak lalu makan dan minum.serasa badan penuh dengan racun hasil jenazah terbabit.


ps:sumpah benci.dahla xleh tido tanpa selimut.cane ni??bastard betol.

20091112

::bajet::

kita selalu mintak sesuatu yang bukan milik kita.kita selalu ingat yang kita dah cukup perfect untuk orang lain.dan kita selalu ingat yang orang lain juga kena match dengan kesempurnaan kita itu.kalau orang tu pernah wat salah cam jadik mat rempit ke..ketagihan alkohol ke..ketagihan dadah ke..ketagihan web porno ke..bla..bla..bla..mesti kita nak pandang golongan-golongan cani dengan pandangan yang jelik..pandang hina..kenapa ye??kita mesti ingat golongan-golongan cani akan jadik sampah..yelah.mana ada sampah tuka jadik emas kan??except for paper lama..tin kosong..kumpul-kumpul dapat gak duet.heh.


tapi pernah tak kita fikir yang mereka ini juga manusia biasa??manusia kan xboleh nak lari dari wat masalah.biarpun dia tahu bende atau tindakan yang dia ambil tu layak digelar BODOH.tapi xsalahkan kalau kita sebagai masyarakat bagi mereka peluang kedua.peluang untuk berubah.kita yang kena support mereka untuk berubah.bukan menuding jari.mengeji dan menghina.


kita selalu nampak jahat orang kat kita.buruk orang gak yang kita nampak.tapi pernah tak kita lihat sisi baik dia pulak??orang yang buat jahat terang-terangan lagi bagus dari orang yang wat jahat belakang-belakang.muka je nampak baik.cam malaikat tapi perangai busuk dia kita tahu x??xtahu kan??orang selalu cakap jangan nilai orang berdasarkan luaran.kita tak tahu hati budi dia macamane.jangan selalu anggap diri kita hebat.kita bukan malaikat.jugak bukan Tuhan nak jatuhkan hukum kat seseorang.kita makhluk Dia yang lemah.yang hina.


ps:jangan terbang tinggi sangat..nanti jatuh sakit..

20091111

::anda bagaimana??::

owh.saya banyak kegemaran.banyak benda yang saya suka lakukan.seperti makan.tidur sambil mendengar lagu.menonton cerita kegemaran di televisyen.berangan.menonton wayang bersama yang tersayang.melayan kerenah aymaan jika di rumah.melayari internet.membeli-belah.melepak di mamak bersama teman-teman KTR.keluar dengan kawan-kawan.dan lain-lain lagi yang sama waktu dengannya.tapi kali ini, saya bukan mahu bercerita tentang hobi saya.tetapi mengenai makanan kegemaran saya iaitu  tomyam.kenapa tomyam??


owh.saya jatuh cinta dengan makanan ini selepas diperkenalkan oleh teman-teman semasa menuntut di sekolah rendah dalam darjah enam di ipoh.masa itu, saya baru bertukar sekolah.kami sering pulang bersama-sama dengan menaiki basikal. teman-teman saya iaitu siti hajar dan noorabdilla fida (budak ini macam saya pernah nampak berlegar-legar di kawasan ukm.penuntut fpi barangkali dia). mereka ini lah manusia yang bertanggung jawab memperkenalkan saya dengan si tomyam.lantas saya jatuh cinta rasa pertama dengan si  tomyam.ala.setakat bihun tomyam 30sen..apa sangat lah rasa tomyam yang adakan??


tahun demi tahun berlalu,kegemaran itu tidak pernah berubah.malah semakin menjadi-jadi.sehinggakan ianya menjadi menu harian.malahan mingguan juga.ya,saya tidak pernah menolak apa jua yang bernama tomyam.tidak kiralah ianya sedap atau tidak.thailand atau tidak.merah atau tidak.semuanya saya terima.perasaan menikmatinya melebihi nikmatnya mendapat mainan yang ada dalam kotak makanan ringan JoJo yang iklannya dilakonkan oleh Mat Sentul.siriusly.sangat addicted kepada tomyam.kegemaran yang tidak boleh dikompromi.dan tidak boleh dijual beli.


jikalau sudah berkahwin dan mempunyai sang anak,akan ku tarukkan nama sang anak dengan nama tom atau yam.yeah.sangat cocok dan kiut namanya.betapa cinta.dan.kasihnya aku kepada si tomyam.alahai kesayanganku.owh. cuti ini akan kupenuhi hasrat dan hajat ku yang telah lama dipendam setelah sekian lama seperti bil air yang tertunggak dan harus dijelaskan sebelum syabas memotongnya.masa ini sajalah dapat aku lepaskan rindu demdam kepadanya setelah sekian lama tidak membelainya didalam kuali kegemaran dan dapur kesayangan.


anda??bagaimana??pernahkah anda jatuh cinta dengan makanan yang anda tidak boleh hidup tanpanya?owh please jangan cakap yang makanan kegemaran anda adalah masakan ibu anda seperti yang tertera di dalam buku berkulit tebal bercorak bintik bintik yang mempunyai warna yang pelbagai yang direka bentuk khas menjadi sebuah buku bertajuk "BIODATA SAYA" dan diedarkan kepada rakan sedarjah padahal tiap tiap tahun anda akan duduk mengadap muka yang sama di dalam kelas anda sampai anda grad dari sekolah rendah.


ps:perut sedang menyanyikan lagu menuju puncak kelaparan.adeh~ 

20091109

::holiday wishes::



im going to hometown tomorrow  for a semester break.so folks, this blog will be not updated til im back.enjoy my precious time with my family and family and family.wish all of you a happy holiday too:)


ps:wanna pack my belonging.see ya next semester.

::you.me.we.us::




i walking down the street..
try to find myself..
im lost in time..
try hard to understand..
the meaning of this life..
i look at my side..
there is nobody there..
i felt so lonely..
only the sadness that i see..
only the pain that i feel..
im look at my past..
try to search what i lost..
what i left behind..
only one thing that i see..
only one that i remember..
only one words..
which called "memories"


so much things happened to me..
some are sad..
some are bad..
yet i felt like getting mad..
but hey..
im still glad..


::kraftmec-06::


-lupa da bile tulis menatang neyh.saat ni sangat merindui kawan-kawan lama:)

20091103

::sori i termengadu::


::sirah junjungan tahajud cinta::
-produksi erma fatima-


                                           pic 1                                                 pic 2

pic 1::simulasi teater ko-k,ukm:: -produsi Demmit-                     
pic 2 ::latihan teater Demmit:: -bilik kelab KTR-
                                    

belek-belek gambar.selak-selak memori lama.ingat-ingat cerita dulu.gelak-gelak sorang-sorang. hah.ada hati nak cakap aku gila.kan?kan?


ehem.sebetulnya sangat merindui kehidupan semasa di tahun satu.sedari mula sudah tanamkan azam mahu sertai teater.ah.tidak kira.nak jugak.punyala semangat.sanggup tak nak ikut kawan lain amek ko-k lain.ceh.tulis cam banyak no kawan aku kat dalam ukm neyh.padahal adala bape kerat je.ehe.


tapi ta kesahla kan.janji hajat mahu sertai teater tercapai.yeah.dan aku terus kekal dalam dunia teater even banyak yang cakap aku masuk air sebab join teater.ish.bia la teman nak wat pe pon. sebok je la deme neyh.awak tawula apa yang awak buat.ahaha.percubaan bertutur dalam bahasa alien kuasa dua dari perak.aha.


paling best masa latihan simulasi.bia pun penat.bia pun tido lambat.bia pun kena maki hamun.bia pun kena ugutan macam-macam dari senior.bia pun dugaan macam-macam datang.bia pun kawan-kawan sekelas ada yang perangai macam gampang.bia pun sume nye tak sekepala.bia pun banyak yang keras kepala.bia pun banyak mulut dari tindakan.bia pun sume nak tunjuk terer.bia pun sume nak tunjuk lagak.bia.bia.bia.sume pun bia.tapi itulah yang jadikkan ko-k itu terbaik.rasa sayang sangat pada itu kelas ko-k.


bia pun bung sentiasa tiada semasa latihan.bia pun time tu abg yus ngan abg pisang yang banyak membantu.bia pun mereka sangat garang.heh.tapi ta penah rasa cukup ilmu di dada sampai mahu mempersenda guru sendiri.ilmu yang diajar kalau tidak diberkati kau yang rugi sampai mati.


jangan ingat kau sudah punya kuasa mahu memberitahu satu dunia guru kau salah dan kau betul.kau punya otak kah?kau selalu datang kelas kah sampai kau mahu kata guru kau tidak mengajar??kau punya mata kah??kau melihat apa pernahkah dia berpoya-poya menghabiskan masa dengan sia-sia di depan kau lantas mengabaikan kau.kau.dan kau sampai kau mengata dia sebegitu rupa?pernah kau dekati dia?pernah kau bertanya itu ini dengan dia?pernah kau berhujah berdebat meminta pendapat tentang ilmu yang dia miliki?jangan hanya dengar.lihat dengan membuta tuli.kelak kau akan dibenci dan menyesal nanti.dengar dan lihat dengan mata hati.kelak hidup kau akan diberkati dan disanjungi.


sebetulnya.jangan mahu menggunakan tali tangsi saja kalau mahu mengukur lautan yang dalam.cakap pakai otak bukan katak.


ps:sayang je.muka cam katak kene lenyek ngan taya lori.tapi perangai lagila.cam katak kene lenyek ngan lori sampai lunyai pastu bawu busuk je yang tinggal.

20091102

::solila::




di suatu malam yang sunyi.pakmat jual topi.topinya koyak.pakmat jual tempoyak.tempoyaknya basi.pakmat jual nasi.nasinya enak.pakmat jual anak.anaknya hilang.pakmat jual gelang.gelangnya patah.patah jual getah.getahnya putus.pakmat terus mampus....






eyh..salah.salah.bukan nak cerita pasal lagu kegemaran pakmat yang akan jual anak bila nasi dia enak.ntah ape kaitan ntah.nak cerita.pasal dapat call baru tadi.hangat lagi.tapi tatau la kalau ianya adalah sejenis panggilan hangit.kisah bermula bilamana aku asek berbalas komen mengutuk si johan bersama seorang pemudi yang baru dikenali di laman sesawang mukabuku.alkisahnya:-


"semalam i call u,u ta answer.u kata u kua pegi dinner.u kata u kua dengan kawan u."(ianya adalah nada dering hp aku)


A:hello(suara cam biasa.agak pasa sandal)
c:cbdjfgdhvfdjfhudghdjvbdnjv h(berbual bahasa cina dengan aku bajet aku pahamla ape yang kau cakap)
A:erm..sorila.cant hear u.(saje mahu usik si caller)
c:sdjnhgfdghurghufbvjfbnjfb..
A:sori.speak louder lah.(sambil sengeh-sengeh)
c:sbfdhfdjgfvdhgrhdbvhdv
A:hoi.wrong numberlah.(da ta larat nak dengar dia bebel kat telinga pakai bahasa alien)
c:aaa??wrong number aa?soli a.soli.
A:aaa.oke.tape.len kali call lagi.boleh i maki u lagi.hak.hak.hak.(oke tu tipu)









::talking syht::

ps:selalu sangat orang salah dial nombor pastu tersambung kat nombor aku.pemes gile nombor aku.ahahahha





::tapakaki::

kira-kira ada lebih kurang seminggu saja lagi baki masa untuk dihabiskan dengan berpoya-poya bersama kawan-kawan untuk semester ini.hanya ada satu saja lagi halangan sebelum boleh berpoya-poya secara serius.tapi takpe.masa yang diberikan sudah cukup untuk aku mempersiapkan diri menghadapi cabaran tersebut.heh.nanti kan saja kedatangan ku wahai HRM.yeah.9-11-09 bertempat di ketam.akan aku tamatkan riwayat mu.

herm..aku mesti merancang cuti yang ada dengan sebaik-baiknya mengikot kadar kos dan duet yang akan dibazirkan kepada aktiviti-aktiviti yang kurang berfaedah.ye.bukan tidak berfaedah. ada perbezaan ye di situ.pertama-tamanye mesti mencari mangsa untuk mendapatkan duet belanja sebab duet hasil cukai rakyat telah pon dibazirkan terlebih dahulu melayan kerenah kak pah yang mahu aku berbelanja mengikut nafsu kudanya.

selepas saja sesi soal jawab..eyh sesi jejak kasehan berlaku nanti.mungkin aku akan pulang ke sarang:) ta sabarnya mahu tunggu.

ps:jejak kaki ku kembali ke sana menjejak kaki mu kembali:)

20091101

::ily emak::


::emak bersama aymaan::


khas untuk emak saya yang kini berada di kampung halaman.semoga sihat-sihat saja hendaknya.:)


saya anak yang kelima dari tujuh orang adik beradik yang sebetulnya.tapi pembuka dan penutup iaitu kakak dan adik perempuan kesayangan telah pun pergi dijemput Penciptanya.saya tidak kenal rapat sama along sebab saya berumur 7 tahun ketika dia menghembuskan nafasnya yang terakhir manakala adik izzati tidak sempat pun menghirup udara dunia.:)


saya diberi nama oleh ibu bapa sebagai Noraini.saya sebetulnya tidak mengerti kenapa nama tersebut yang dipilih.tapi menurut emak, pemilik nama tersebut adalah seseorang yang amat diminaati oleh abah suatu ketika dahulu.owh.pernah juga bertanya, apakah emak tidak cemburu dengan pengakuan itu malahan sanggup menamkan aku dengan nama pemudi itu??emak hanya menjawab; "ah.abah kamu tu pemalu.mak saja letak nama ni supaya hati dia senang" aku terkesima sajalah.eheh.begitu tinggi pengorbanan emak terhadap abah.kalau aku agaknya.tataulah.mesti periuk belanga sudah terbang sana sini.ahah:)


sedari kecil aku adalah seorang yang tak berapa nak lasak juga tak berapa nak lembut.kira cam sedang-sedanglah.emak adalah suatu entiti yang sangat garang bila berkaitan dengan kebersihan diri dan rumah. manakala abah adalah suatu entiti yang akan berubah menjadi garang bila kami tidak mengendahkan amaran yang telah diberikan sebelumnya.tapi kebanyakkan masa abah bertindak tanpa amaran.tahu-tahu saja kau dah makan penampar beliau sampai kau nampak bintang-bintang atas kepala dan mulai tersedu-sedu sendirian sambil adik-beradik menunjukkan signal ibu jari ke atas dan berkata "besta.besta" kat kau.:)


aku dan adik beradik sangat rapat.kami selalu bermain,bergaduh,kena marah secara beramai-ramai.owh. emak dan abah mempunyai polisi yang tersendiri mengenai kawan-kawan.kami tidak dibenarkan berkawan dengan rakan sebaya yang ada di sekeliling rumah.tidak dibenarkan berkawan selepas waktu sekolah.tidak membenarkan kawan hatta kawan baik mahupun kawan tidak baik meniru hasil kerja rumah.dan.bla.bla.bla yang aku sendiri pon sudah tidak ingat lagi.:)


owh.iya.emak dan abah selalu bilang sama aku kalau mereka memarahi aku dengan berkata aku ini sombong sebab tamau dengar cakap mereka dan cakap orang lain.selalu ingat diri sendiri saja yang betul dan paling betul.:) pastu bermata jahat.yakni suka sangat menjeling-bajet-mata-cam-chantek-la-bila-menjeling-orang.eheh.abah la paling suka cakap mata aku jahat.sebab tiap kali kena marah mesti aku cam nak jeling-jeling beliau.oke,sebetulnya aku tak berapa nak paham perkataan jeling tu.yelah kecik lagi.mana nak tau kan..bila abah cakap aku suka jeling beliau,aku akan reply dalam hati jelah."mana ada orang jeling.memandai je abah ni.bila ntah orang jeling dia..prot.pret.prot.pret"ye.aku tahu aku sangat kurang ajar dulu ngan parents.ish.suka melenting oke.suka tanak ngaku kalah.suka sangat mengamuk dulu.dulu la.skang da kurang.:)


tu antara sifat-sifat buruk aku lah kan.sebagai anak.aku dengan ibu bapa sangat rapat.apa saja cerita aku akan sampaikan kepada mereka.termasuklah isu kawan-kawan especially bf.sume kawan-kawan aku akan introducekan kat mak bapak aku.termasuklah siapa musuh aku.siapa yang aku tak suka.siapa saja.herm supaya mereka tahu apa yang aku buat dan dengan siapa aku bergaul.mak selalu pesan kat aku.biala aku nak buat apa pun tapi jangan sampai memalukan keluarga dan menjatuhkan maruah keluarga.cukuplah.:)


sebab tulah, setiap apa yang aku buat,aku tanggung sendiri.aku tanak siapa pun yang sentuh hal mak bapak aku kalau aku buat salah.pucuk pangkalnya aku dah besar.aku yang patut tahu yang mana satu baik dan buruk untuk diri dan keluarga aku.dan aku takan izinkan walau siapa pun yang mengata dan memburukkan mak bapak aku sengaja atau tidak.itu prinsip aku.even keluarga aku miskin hina sekalipun jangan harap kau boleh sesuka hati nak hina mak bapak aku.:)


sebab mereka lah aku ada kat dunia ini.sebab merekalah aku membesar dan jadik orang cam sekarang ni.sebab merekalah yang telah banyak berkorban untuk membesarkan aku.sebab itulah dalam exam kalau aku ta bole jawab aku mesti ingat mak.:)


walaupun aku selalu buat emak sakit hati dengan perangai aku.walaupun dulu aku pernah hdfrygfdbv fhregfhfdsgahcvbshxcsb dengan mak dan abah.tapi aku tetap sayang,cinta dan kasih kepada keduanya. walaupun aku bukanlah jenis anak yang selalu mendengar kata sangat.aku jenis anak yang degil.keras kepala.tak suka tolong mak.panas baran.kuat merajok.suka hempas barang.tapi aku tetap manja dengan mak.:)


ps:saya sayang mak.doakan saya jadik anak yang tidak lupakan emak bila dah berjaya.doakan saya agar Tuhan tetapkan hati saya agar terus stick dengan janji saya pada mak.doakan kebahagian saya dengan mak.







::planning::

ehem.ehem.esok paper yang keempat.pastu mahu kemaskan barang-barang berharga dan di bawa ke rumah sewa.eheh.mahu marathon muvie dengan si didie kalau beliau free.mahu bermengahbiskan masa di borders sambil membaca dan mencuci mata dengan perangai homo sapiens yang pelbagai.ish.sudah tiada sabar di hati.:)

owh.raya haji tahun ini mahu menyambutnya bersama-sama teman di ipoh.tapi berkemungkinan bersar di rumah akan diadakan kenduri doa selamat.harus memilih yang mana satu ini.berat sungguh.ehem.tapi tidak mengapa lah.sudah ku khabarkan kepada ibu niat di hati.seperti biasa,ibu benarkan saja.tapi siapa tahu kalau-kalau dia kecewa.ya,kenduri di rumah tapi aku berpeleseran di luar dengan teman-teman lagi.aduh.cemane neyh.

ps:rindu sama teman semua.rindu juga pada ibu.:)

20091029

::entry paling lucah kot setakat hari ini::

"aduh.abg sakitla.slo2 boleh tak??"

"i sakitlah you buat i kasar2 macam ni.pls la respek i sikit"

"heh.bab2 ni ne bole sabar yang."

"you kan cinta hati i.you mesti pecaya pada i.we can do it"

"siyes nie?you sayang i?"

"mestila sayang.if not.takan la i sanggup jaga sampai pagi sebab you?"

"ehehe.oke.lets do it.slowly oke.i tanak sakit"

"yes.darling.i promise."

"you mesti rasa bestnye.i janji.ni pengalaman paling best ever yang you penah dapat oke?"
(sambil tersenegeh-sengeh gatal)

"ermmmm....ermmmmmm"

"babe.ily so much.thx for being gentle with me.im so nervous.ehe."














peh.memang experience terbaek.da la sehari suntuk-sambil-kaki-tangan-mengadap-lappy-melayankan-mukabuku-webipohreunion-emel-blog-sambil-mata-meliar-membaca-note-OM.kesimpulannya.i memang sayang kat you.OM.i sanggup tau layankan you dari pagi sampai petang walaupun i banyak tido dari baca.ehhehe.tapi i tetap sayang kat you.tengok tadi.i buku baju you slo2 kan?macam yang kita rancang.ehe.

ps:berangan OM bertukar menjadi pompuan yang hot.turun dari langit.sambil lambai-lambai tangan cakap.you sudah lulus i punya test..:)

20091028

::arwah::

ehem.ehem.tetiba je short term memory yang suda lama lost datang kembali.tetiba teringat kat barang-barang hasil belian duet dari rakyat yang sudah arwah.rindu.sudahla arwah disebabkan orang lain.sedeyh.keciwa sebetulnya.sebab kena marah dengan mak kesayangan.yelah.beli bende yang kurang berfaedah dengan duet RAKYAT.seharusnya beliau marahkan.oh.oh.rindula sama itu arwah.semoga terus tenang bangkainya di sana yang entah di mana kuburnya.mungkin di campak saja oleh insan-yang-da-hancurkan-hidup-arwah ke dalam longkang.heh.wei.ganti balik a.mahal tu beli.even beli share-share dengan duet cukai sume orang.kesayangan saya arwah tuh.tahu tak??

ps:marah+rindu+sedeyh+keciwa= tak tenteram nak stadi.sebab tiada hiburan yang asyik.

::mari bermaskara::

::maskara shorties.terbaek::


ps:nak pegi sini pas exam.tapi nak pegi dengan sape ye?pastu nak nek pe ye?ish.ish.musykil gua

20091027

::(T_T)::

ye.sudah dua kecundang di tangan aku.heh.sape lagi berani mencabar??bila ilmu tak seberapa jangan lautan dalam hendak di duga.kelak buruk padahnye..

heh.memang padah la ni ak dapat.stadi macam nak rak pon.haram satu aku ingat.tu stadi last minit.kalau stadi dari awal semester macam mane plak??lagi pegi la jawabnye.

semalam.paper Industrial Relation.boleh lagi.even hampir setengah jam aku dok merenung paper tu bagai nak rak.dengan harapan ada bidadari turun dari langit.pastu tolong jawabkan exam aku.ehe.harapan tinggal harapan la kan.len la si izwan pilus, ayam kesayangan bear.memang berderet la bidadari dia.nak ape je dapat.(racist.racist)

tadi,paper psikologi.yes.memang dia saiko kau sampai ta bole nak jawab exam dengan aman.gile ah.aku setengah jampertama da siap wat.objektif skali subjektif.peh.masyuk kan??otak kau.kalau stay dalam tu lama-lama pon bole beku otak..ceh.tunggu kawan-kawan seperjuangan keluar.haram sorang pon bangun.aiseh.ak nak watpe pon da tatau.nak jawab dengan betolnye memang confirmla banyak salah.da la men sedap aku je tibai jawapan dia.nasebla.huh.siyes saiko nak mampos paper neyh.

owh.tadi bunda sms.dia cakap"ke hadapan anak ku yang dikasihi.bunda dengan ini ingin memaklumkan kepada anak-anda yang bunda telah pun memasukkan duet belanja buat anak di sana." aku balas"terima kasih bunda.i luf you so much.weh.doa2 la.ni orang nga exam neyh.kang jpa tarek duet kang da kene biayai orang satu semester"

ps: ahaha.xdla.men2 je.eyh.dahla.mahu tidur.esoknya tiada exam:)



shcdshvcgdsvb nxz

allalallalllalalallaa.
cubaan saja:)

20091026

::jerk::

herm..what else should i say??clueless.never imagine this is the end.hopeless.cis~

::hotpussy::

owh.otak overload with cookies called knowledge.herm.teringin mahu makan kitkat sebab mahu berehat sebentar dari blaja.eheh.ekceli.mahu update ini saja.

kawan saya cakap blogging hanya untuk orang-orang yang punyai emosi yang tidak stabil.tapi saya cakap.blogging hanya untuk hot pussy.ahahahahahaha.hebatkan?banyak sangat hot pussy yang ada otak.sangat brilliant.owh.itu tak termasuk akulah.sebab ak bukanla tergolong dalam spesis tersebut.

ps:kau mahu tapi malukan??aku tahu:))

20091025

::always be by ur side::

when u feel lonely..

i will always be there for u..

when u feel sad..

and need somebody to comfort u..

i will always be there for u..

when u need a shoulder to cry on..

i will always be there for u..

when u need a hands to guide u..

i will always be there for u..

when u have a problems..

need some advise..

i will always be there for u..

no matter how hard ur life is..

i will always be there for u..

rigth beside u..

to accompany u..

to comfort u..

to cheer u up..

to light ur life..

to share wit u..

joy and tears..

happiness and laughter..

sadness and madness..

because im apart of u..

::friend are forever::

As the years pass
and we grow apart
i want you to know
that you are in my heart
you helped me through problems
through things good and bad
you helped me keep smiling
when i was sad

you helped me with guys
you made me stay strong
how will i live
when you are gone?

And where the years take us
no place is to far
we will think of each other
where ever we are

you are a wonderful person
with a good heart to lend
and i want you to know
you are a really good friend


ps: you are my shoulder when i wanna cry on:)


::only U in mY minD!!::

only U in mY minD!!


every second

only u dat i think of..

only u dat i want..

no matter how hard

i have to faces..

to be next to u..



20091024

::lawak seram::

horor.kalau kelmarin ak boleh berbangga dengan kegembiraan yang sementara.hari ini nah.amek kau.horor bastednye.siyes cuak.da la mimpi mainan tido yang ta indah.pastu wallet pezen hampir hilang.huhuh.seb bek ada dalam kete black.thank God.syukur2.

ps:ak mimpi bunuh orang2 yang ak ta brape nak suka.mimpi masjid kena bom.horor.horor.


20091023

::suka.suka::

ehem.ehem.berjaya akhirnya.yeah.ta sesia usaha keras selama ini.berbaloi-baloi.aicecece
suka gilak kami.=]


20091022

::him::

hey.hey.really glad today.cause already found my oldtime friend.haikal.hehhe.im sooo hepi today.lalalalal~

ps:dunno how do he look like??


20091021

::sedeyh::

teringat kat kenangan lama.sedeyh.tapi best.sumpah mahu kembali ke zaman dulu.kalau boleh la.tapikan.masa berlalu.orang yang sama.tapi.perangai sudah berubah.kadang-kadang kita lupa.si dia yang selalu ada dengan kita.sebab kita sudah lama tiada berjumpa.apatah lagi bertanya kabar.teknologi di hujung jari.tapi kita jauh macam langit dengan bumi.dekat tapi jauh.aku rindu kat kawan-kawan lama.harap kita masih kenal satu sama lain kalau terjumpa.tapi kan..kan..kan..


ps:time flies.and things change.so do u.me.we.us.


::reunite::

I've found this website from my friend fs.so.if you're one of this legacy,pls come forward and visit this website to reunite again with old-time friends.

http://ipohreunion.webs.com/


ps:long time no see aite??






20091020

::naek haji::

peh.parah la cani.botak la pala makcik cani tetiap mgu nak baya yuran.makcik bukan mesin atm dowh.melampau la cani oiiiii.hangen satu badan.mgu lepas bru je setelkan yuran yang ntahpepentah sampai 428rm.mgu ni kene lagi 11rm.even 11rm pon lepas la nak makan semgu.basted tol!

ps:weh.lemak sungguh kau!



20091019

::wishes::


wassup doggy~

ive got this feeling.ah.cuaknye.exam just around the corner and still didnt open the book.ahaha.leklu lah.just finished my lecture why wanna rush to study??ahhaa.ayat cilaka.nanti result tertonggeng barula nak menyesal..

herm.wanna wish all my friends out there.all the best in ur exam.do well ya??next year will be our graduation year.take care.and see you guys in exam hall~




20091016

::dont fool me lah::

wassup dog??i just wanna let you guys know this.dont have to pretend you both are so good and innocent.you make me laugh hard enough till my tears come out.ahahah.you guys so fucking annoying and irritating.you know what..there is nobody acted like a fool than you do.haih.

if you guys are cool with that.just go on.and live in a lie.nobody cares.but dont dare to see me if you get a trouble.and i dont want to listen to any single crap thing come out from your mouth.you guys do the shyt and settle it on your own.i wont bother any more.

don't ever dare to see me after this with your own shyt cover all over your body and ask me what to do.i don't want to get involve in everything.just stop to using me as your shield to cover your ass..arsehole!

ps:pissed off and disappointed.



20091015

::appaamma::

ak ada satu cerita.tatau nak describe cane.cite sal sorang pompuan neyh.oke.kapel la.dia ngan bf dia slalu mau manja2 dalam satu virtual komuniti nye kolumlah.oke.tu hak kau la kan nak tunggang terbalek ke hape ke kan ngan pasangan kau.tapi yang wat orang len menyampah kat dia ni sebab slalu sangat reveal kan dianye love story utk tatapan umum.

beb.orang len berchenta gak an.tapi tade la sampai mau bagitau satu dunia cam kau sorang je ada.bajet suwit dan comel la kununnye.ahahahhha..alamak aiiii..bikin malu sajalah kau orang neyh.kau wat camtu wat tambah dosa kami orang je tau kutuk2 sama kau.kan ta pasal2 pahala nan ado kek kami ni dapek kek ekau.ayolahai..t kalau ekau ta dapek nak kawen samo itu jantan cano??kan da malu.satu dunio da tawu.ahahhaha..sapo nak jawab?

ak tanak cakap banyaklah.cukup2lah tu.bawak2 la sedor diri sikit.awak tu da beso.janganla tunjuk sangat laku chantek awak tu.tade sape mau pandang pon.ahahha.

ps:awak.kita rindula kat masakan awak.tolong postkan makanan kat kita bole??ahahahha~












20091012

::aku sori::

haih.sampai bila ya agaknya ak mahu berkeras kepala?sampai bila ya aku nak berdendam? sampai bila ya ak nak ikot jejak langkah mereka berdengki, berbusuk hati, berprasangka dengan diri?haih.ak pun tataulah.kadang hati ingin berbicara tapi minda terlebih racun. sudahnya ak tetap camtu jugak.selalu pikir bende yang tak penting.

Tuhan.Kau maafkanlah aku.atas kekhilafan aku.ak hambaMu yang tak pernah bersyukur dengan apa yang telah Kau berikan padaku.hanya Kau saja yang tahu apa yang terbaik buatku.hanya Kau yang tahu.

Tuhan.berikan ak kesempatan.memaafkan mereka dengan ikhlas.bukan salah mereka.tapi keadaan yang memaksa sementelah ak tak mahu memahaminya.ku pendamkan perasaan dendam.yang akhirnya aku jugak yang parah.aku jugak yang susah.

Tuhan.ku pohon padaMu.khabarkan pada mereka.yang aku sayang mereka.berikanlah mereka ketenangan.semoga mereka tidak jadi seperti ak.Kau selamatkanlah mereka di dunia dan akhirat Tuhan.


::lah..lah..lah::

sudah.sudah.penatlah asek begini.orang kata ikot hati..mati.ikot rasa binasa.penat sudah berbicara tanpa suara.bukan orang paham pun apa kita nak.haish.cakap salah..tak cakap salah.sumenye serba salah.

ps:kalah sudah!

20091009

::re-mind-er::

reminder for you..
reminder for me..
reminder for us..

it could be you..
it could be me..
it could be us..

does it bother you..
does it bother me..
does it bother us..

well..let careless..

ps:i noe what im doing.for whom i speak on to.for those who being a fire stone..u can give up now~

::otak kotak::

surat kepada kau.

kehadapan kau yang kini ingin ku elakkan daripada bertemu selalu.ak harap kau berbahagia selalu hendaknya.mungkin juga aku yang lebih bahagia sebab ta payah nak mengadap muka kau lagik.sebenarnya tujuan aku menulis surat ini adalah untuk menyatakan rasa terima kasih ak kepada kau atas jasa yang telah kau lakukan kepada aku.ya.mungkin kau tatawu apakah jenis jasa kau kau penah wat kat aku sebab kau bukannya jenis manusia yang berjasa sangat pon.

tapi bagi aku itulah jasa terbesar dan terbaek dari kau untuk ak.kau nak tawu kenapa?? sebab mengenali manusia macam kau..wat aku terpikir panjang tau sebelum nak baek dan rapat dengan manusia yang line-line kau neyh.mulut puaka gile babi nye.tapi takpe.ak ta kisah.takat manalah mulut longkang kau nak bersuara dan mengeluarkan bau longkangnye? ak lalu.aku bawu busuk.aku tutup hidung.aku sumpah seranah.aku maki hamun.aku bla.see.. tak jadik kudis pun kat aku.kau nak menyalak macam anjing kene sontot ngan babi pon aku tak heranlah.silakan lah.ada aku peduli?tade kan??

kau ni siyes ada bakat jadik penjual jalanan. kalau kau jual..sure laku cam pisang goreng panas beb.mulut kau..boleh tarik ramai orang untuk pegi dengar kaunye gosip.ish.ish.ta baek tau dedah buruk orang.ak pon jahat gak.kau cite.ak dengar.ak komen.aku simpan.diam-diam sudeyh.kalau orang tak berbunyik.tade orang pon yang tawu pe kau wat.so..pandai makan..pandai la simpan ye sayang?

pe pon yang kau wat.kau gak yang tanggung nanti.jangan sampai makan diri sudeyh.nannti yang sakitnye diri sendiri gak.yang nak tolong ubat, diri sendiri gak.orang len xpeduli beb sal kau..kalau sume orang pon kau nak palit taik..susahla cani beb nak hidop.hidop kena ada wawasan.pikir pakai otak bukan pakai kotak.=]

ps:salam sejahtera~

20091008

::aku,haikal dan telefon tin::

hohoho..suddenly teringat kenangan lama dan kawan lama.haikal.pe yg da jadik kat dia ye?im wondering.hhuuhu..rasa cam nak sangat jumpa ngan dia.tanya kaba dia.pe dia wat skang nie.bla..bla..bla...siyes rindu gile nak jumpa haikal.cane la ak nak contact ngan si haikal neyh.

heyh.si angah.kau watpe skang a?da kawen blm?bpe anak kau ada hah?ahahhaha..rindu kau la bodo.tapikan nanti jumpa sah malu2 kan kita??

ingat kisah dating d ipoh parade yang cam haram.kau bawak geng2 kau.ak bawak kakak aku.bukan dating pon.lepak2 makan kat foodcourt.bosan2 balik rumah.amende ntah.ahahaha. setiap kali puasa ak mest ingat kau.kau bagi kad raya ada bunyik2 yang cam annoying gile bila bukak tapi paling cool zaman tu.g dating kat simpang empat dekat ngan rumah ak.ak penah call uma kau then adik kau paling kecik angkat bole tanya lak kan aku laki ke pompuan..terkesima kejap.ahhahhaha.sengal oh.

penah g rumah kau tapi segan nak mampus masuk.duduk lua even nyamuk nga sedap belasah darah ak wat santapan malam ak redha kan aje.pastu kau kua, kita sembang2 then kau masuk sebab malu adik2 kau tengok kat tingkap rumah..ahahahha.sungguhla budak2 an time tu..naif gile.ahahahha..dan mak aku kalau jumpa kau kat rumah kawan kau yg dekat dengan rumah aku tu mesti nak panggik kau"anak cik yan"..aku mesti da segan2 terus bla..and dak2 kelas ak penah sebar rumour cakap kita penah pakai talifon tin wat cakap-cakap dari dapur ke dapur.ada ke patut.ape la kan??

ak pon tatau nape ak teringat kat kau skang after a years we didnt contact each other.yelah.pas spm terus lost contact.ak pindah rumah.even no tipon rumah kau pon ak da tak ingat.ahahha..ak akan terus ingat kau sebagai kawan pertama yang ak dapat masa mula-mula pindah ipoh.thanx weyh for the memories.being ur friend was a wonderfl thing.=]

20091007

::hali..hali..mau..::

ahahhahaa..tahu kau cuak..time wat kje kau tak ingat lak nak tanye pape kan..da last2 minit baru nak hegeh-hegeh tanye nak wat pe.nak cari ape.nak wat cane.peh.seb bek keje group.seb bek je kau. kau ingat ak hang tuah nak sujud setia mampos ngan kau??bz au je kau ingat?bz orang le?ada abes kan kau pikir..

heyh.malang siak keje group ngn korang.dahla case stadi men translate buta je.xpakai otak ka??mana lu letak lu punya otak?tong sampah ka?aiya..ini macam a..tokey h1n1 pon bole bangkrap tau ka..

cilaka punya manusia.wa pulak yang susah2 kena kasik lu orang makan.abes wa sape mau kasik makan??siap kasik oder sma wa suluh wat itu ini.ingat lu punya mak pak kasik baya gaji ka sama wa?talak guna punya manusia.haiya..banyak hangin sama ini olang.

muka cantek.otak kosong.tarak guna punya.satu sen pon xbole pakai oo.timbang kilo pon tarak orang mau angkat.takpa..takpa..ini hali lu oralng punya hali.tunggu wa punya hali pulak nanti.kasi angkat ini pantun aaa amoi:

ada ubi ada batas..
ada hari nanti Tuhan kasik balas..
selamat sejahtera.

ps:basterd!

::lalalalala..kerja::

::assignment/project::

oyeah.now tinggal lagi dua project paper nak kena setel.satu maseh tunggu green light from the lecturer and the other still wip.hurm.suppose that om project will send within this week but the lecturer was so generous.he gave us time to finish and struggle with the others assignment too.thank you so much for being understand.to both lecturer Dr.Adnan and En.Lokhman, we do appreciate your kindness.hope will score our best in you guys subject.ngeh..ngeh..ngeh..

::final exam::

just around the corner. preparation=zero.haih.too many work to do within the short time period.God.i need a weed to survive.




ps:i should turn invisible to others

20091004

::0::

perasaan tak kamu..

-kita dekat tapi jao

-kita jumpa dan selalu gadoh

-kita ketawa dan masam muka

-kita sama tapi berbeza.

kita dah berubah lah..

ps:hati kosong.

20091002

::kau::

being like a cow is tiring and irritating.duh..

ps:cow dung!

20090926

20090925

::eidul fitri::

selamat hari raya untuk semua umat islam di seluruh dunia.ampun maaf dipinta.halal makan minum sume.maaf atas kekhilafan diri.ye.saya manusia tidak sempurna.sentiasa membuat onar.ikhlas neyh mintak maaf.

ps:aku sayang korang sume.tak kira betapa jahat korang kat aku.atau betapa jahatnya aku kat korang.ahahah~=]

20090917

::raya sudah tiba::

entry terakhir sebelum cuti skola..ehem..ehem..saya tahu.esok lusa tulat..kita pasti akan berpisah..ye.setiap kali tibanya cuti.kita pasti berpisah.harap bukan untuk selamanyalah..tapi siapa tahu apa yang akan berlaku kan??saya doakan yang baek-baek saja untuk anda.

heh.pe merepek neyh.xdla.aku saje je.seminggu oh cuti kak pah kasik.mesti la digunakan dengan sebaek-baeknya.seminggu jugak lah blog, mukabuku, mespes, prenster bersawang.hahaha..bia kan..oh.laptop xbole berehat,kena bawak balik untuk tujuan esaimen.baekkan aku??bawak balik kje uma..heh.sape cakap baek?terpaksa kot.nanti naek da nak kne pikir sal presentation g.final g.bile masa aku nak berehat neyh?huh kak pah sila jawab.

semangat kental je nak balik cuti.yeah.bunda nantika kedatangan anak mu di pagi raya ya..saya mahu laksa kegemaran.laen-laen saya tanak.oh.jangan paksa saya balik kg.saya tanak.saya mahu menonton tb sepuas=puasnya.menikmati gosip percintaan murahan artis-artis mesia.bunda pahamkan??yes.i love u.

ps:oyeah.mari tido sume.esok mahu bangun pagi.kemas bilik sebelum bergerak pulang.yeay!
bilik agak bersepah seperti tongkang pecah di rompak lanun.hehehe..

20090916

::ikan bakar::

semalam kami berbuka puasa.secara beramai-ramai.biasalah.cam da jadik tradisi lak kan berbuka puasa sebelum balik bercuti.ceh,cam cuti lama je..siot ah kak pah kemut kasik cuti sikit.pastu lambat lak tuh.haih.nasebla.dah..dah..malas i nak cite sal kak pah.kang kalau i cite kang xcukup lak entry nie..heh.

oke.oke.sambung balik.semalam pas kelas saiko.sume cam da xsabar an nak berbuka.ak da mula pasang angan-angan nak makan ikan bakar.yeah.balik bilik.setelkan esaimen IR jap sambil men FB.pastu mandi.siap2 nak g berbuka.black datang amek dalam kol 8 camtu..dalam kete perot aku da stat lagu feberet dia.keroncong untuk ana nyanyian m.nasir.

lebeh kurang sejam perjalanan nek kete.sampai la kat langat.peh.sampai2 tempat tu tutup.sakit dow hati.punah harapan aku mau makan ikan bakar.da la lapa mampos time tu.g kedai len.kat hujung simpang tu.oke la makanan dia.makanan sampai je aku terus tibai.sangat lapa oke.first time buka pose jam 10.ahhaha.

da siap makan.hanta azrin,bali ngn wife dia balik.terus shoot g danau kota.yeah.cam-cam mahkluk bernama manusia ley jumpa kat sana.potong stim nak shoping raya.ramai gilak manusia.heh.paling mantol bila ada time tu nga jalan-jalan ada bawu kentot.babi betol.sumpah busok.hey.bawu ketiak toksah cite la an.memang fresh dari ladangnya bawu..hahahhaa..celaka sungguh.

ps:perasaan bercampur baur nie.malas mau cite detail.heh.selamat bercuti sume~

::hatred::

i learned a lesson.very valuable.priceless.for me.thx for u who taught me.demn.i hate u.at the same time i miss u.yes.i hate u babe.

ps:lepas raya sumenye akan berubah.yes.yes.yes.

20090915

::under conFUCKtion::

blog still under confucktion.belom ada masa mahu wat betol2..wat masa nie tabole nak update blog sangat.tunggu ya??

20090914

::ape kes?::

asal akunye blog neyh?setiap kali update pon xnek.haih.musykil.musykil.sape2 bole tolong tak??asal a??xkan blog ak pon kene h1n1 kot?huhuhu..

ps:lama xupdate.cam bersawang je an..

20090910

::break::

im tired.being a 3rd student is tiring.killing me softly with all the assignment.project group.discussion.exam.huh.please.please.please.im sooo tired with all this thing.i just want to relax.a bit.that's enough la.god.this thing make me headache.trrr..trrrrrrr..trrrr...

tiada mood untuk berhari raya.kemungkinan besar akan membawa semua assignment,project and all ke rumah untuk disiapkan.

ps:busan oh~

20090908

::curik je an keje kau::

huish..geramlah.kenapa kene curik?xbole mintak elok2 kah?kau pikir sesak kau je?sesak orang len kau tak pikir lak?duet orang yang kau curik tu..kau penah pikir dia nak wat pe x?nak bagi mak dia ke..belanja makan dia ke.ape ke.asal kau curik?kau xd otak ke? kau ni.nak kata kecik.da besar.da tahu ne buruk ne baek.asal kau nie?bodoh sama panjang cam hiway.

sumpah aku geram.sebab kau curik hak aku.babi.sial la kau.sumpah aku susah dengan perbuatan kau.kau memang kejam ah.sumpah aku tak halal.mamposla kau.

sdgefgschduytferifhsdtbgferghxvnwdhftgcewritugie xhfmhdgvygh ueryg6re9-w8r8ewgbf encbftgsdy8ewtrfwqo0e-7qryfgbcnxmefiydvxhufd6yger90-ifj/zopufjcgyuixjfv9ditv


ps:bulan pose pon nak curik ke??sumpah pasni hidop kau ta tenang.

20090905

::mesej::

oh hari ini saya bermimpi ngeri.mimpi dapat mesej dari seseorang.ayat dia cam celaka.ugut-ugut mahu bunuh-bunuh gitu.senang cite mesej tu penuh la kata-kata berunsurkan kebencian.ugutan.tiada langsung unsur-unsur kasih sayang dan 1malaysia seperti yang dilaung-laungkan oleh PM kita si dato najib tuh.

huhu..bangun muka peluh-peluh.sebab bilik panas.yelah kak pah xprovide aircond.cane bilik nak sejuk ye tak??.muka memang gabra gile.pucat lesi.kalau toreh memang tak kua darahla..ah.tipu.kua gak darah kalau toreh ngn pisau.oke sambung cite.mesej tu cakap..salah tulis.."kau pompuan bla..bla..bla..kau gile ke wat aku cani??kau nie kan memang bla..bla..bla..nak mati agaknye kau ngan aku..aku benci kau..bla..bla..bla..nanti kau aku bunuh kau...bla..bla..bla.."

saiko dowh..tapi aku tatau sape yang tulis.giler.berdebar-debar i bangun tido..jap..jap..aku ada pikir sal sesape ke ye semalam sebelom tido??xd rasanya..pikr sal exam adalah..exam ke nak bunuh aku??sape huh??eyh..xpasal-pasal paranoid aku bertambah.

heh.stadi saiko g baek ah.o.pasni mahu berliburan bersama famili.yeah.bye-bye.

ps:weyh.kalau aku ada wat salah langsung ke tak langsung ke.mintak maaf eyh?selamat hari puasa yang ke...bpe ah??

20090904

::raya datang lagi::

tadi baca blog wida.semangat minah tuh mau sambut raya.aku..heh.seperti tahun-tahun yang sudah tetap tiada semangat raya.ye.semangat tuh dah lama takde dalam diri.sejak peristiwa along takde.fameli aku cam tak berapa nak sambut raya.raya pon ala kadar je.

dulu kecik-kecik rajinla mau keliling kampung kutip duet raya.baju raya mesti sama pattern ngan kakak ak si nooi.kale je len-len.pastu mesti beli selipar bata sebab senang nak sarung time balik.hehe.best woo..selipar mesti nak kaler hijau.sebab aku gila hijau.yeah..tak yah susah-susah cam pakai kasut cam dak pompuan len yang kasut mesti nak style mary jane ngan stoking panjang kale puteh renda-renda..ala2 princess gitu..

tapi bila stat aku darjah berapa ntah..bila banyak gile program raya kat tb..aku jadik semakin malas mau bertandang ke rumah orang membuncitkan perut dengan air saripdol or air wateve yang orang selalu hidang time raya.pastu makan ketupat,lemang segala jenis kueh mueh yang kat umah sendiri ada..setakat nak pusing-pusing kampung untuk duet raya 20sen or 50sen..baeklah aku tengok tb an.baju raya pon pakai time nak salam-salam je.dah siap salam bukak balik.pakai t-shirt ngan sua katok dok la tercatok depan tb sambil makan nasik impit berserta kuah kacang.peh..meleleh siot.

semakin besar semakin malas.cuma lately lah.pas abah dah tade..barulah cam stat beraya balik.balik kampung jenguk sedara mara bagai.ikotkan hati aku..alahai malasnye..tengok tb lagik best dari dok dengar orang tua-tua membebel-bebel hal tak tentu hala.fedup oh.balik kampung orang mesti tanye.."heh..ini anak sape??bla...bla..bla..oh..ta penah nampak pon...buat ape skang ni??oh..bila nak bla..bla..bla.." semak an??grrr..grrr..

oke..senang cakapla..aku siyes malas bab-bab nak bersosial neyh.tak reti mau sembang pe ngan sedara mara.paling kuat pon mesti nak menempel ngan mak..folo je la bontot dia g ane-ane.siyes tatau mau watpe.im not that type of person who can tag along with others and without my mum im lost..ahaha..

so senang cite aku memang tade semangat mahu raya.tade rasa mahu cari baju raya.tade rasa nak balik raya.cuma aku rasa cam nak bekerja lak tahun nie nyer raya.mahu cari duet poket time-time cani.tak rugi pon kalau tak raya..kan??

ps:selamat hari raya kepada semua umat Islam seluruh dunia bia pon raya lambat g..jangan lupa habeskan pose anda.mana tahu nie ramadhan yang terakhir kali ke kan? ampun maaf buat semua.cheers~

20090902

::sedutan hari ini::

titiiit.tiiit.*sms masuk*
view..*terkejut mak dia sms aku*
bukak sms *rakus*

sms berbunyi: 'ejtgbbvhasfgdsyfsdgcyxzcygtuivchzvc'
ak balas: 'ndkgdfudsbvjdfngvyufbnkcxjk g'
mak dia balas lak: 'njcdbfdgfdtgfiergewyfbcn'
ak balas lagik dan lagik: 'djifhjhusfgiohvoisbcbf'
*berbual dalam bahasa alien ah kami..korang ne paham..kan?kan?*

terus sms dia.tade balasan.oke.terus kol.sore nga sedap tido.humphdgsydfvvhsd..cakap-cakap.kredit abes..blur jap..huh..kai sos topup.dapat 2rm.oke..teruskan msg.

hurm..da siap.baca buku jap.on9 skali.ngntok.sambung tido.tetiba ada suara sumbang mambang kat bawah ngah jerit-jerit cam kene rompak ngan lanun.bising mamposnye.bongok.bangun.muka bengis gila.tengok kat hall xd orang.terus ke bilik air basuh muka.basuh baju.mop lantai.sapu bilik.peh.oke.aku suka mengemas kalau aku marah.heh.

ps:mak dia jumpa no kat blog oh.tp aku da delete ah.~